Pazartesi, Ocak 03, 2011

2011'in ilk kitabı&filmi


blog yazarlarının favori kitapları arasında oldukça sık karşılaşmam dikkatimi çekti önce. araştırınca önemli bir kitap olduğunu fark edip hemen edindim. bir süredir elimdeydi, henüz bitti. bahsedildiği kadar haz alamadım ben. (belki de benden kaynaklıdır; her kitaptan her dönem aynı tadı alamayacağımıza inanırım zira). sözlükte de epey övmüşler.

"tutunamayanlar'a mı başlamalı" derim ben şimdi, yeni yıl motivasyonuyla hani, bi cesaret? (yazar burada üşenmeyip kitaplığından tutunamayanlar'ı indirmiştir, gözünün önünde dizinin dibinde tutacaktır, kararlıdır)


2011 ilk filmi de 2008 yapımı "in bruges" oldu, oldukça başarılı; tavsiye edilir.

ikincisi de "soul kitchen"; o ise, yani izlenir, kalabalıkla eğlenilir belki ama çok da tavsiye edilmez hani.


4 yorum:

  1. benim de ne zamandır listemde çavdar tarlasında çocuklar herkes tavsiye ediyor : )
    yerim bu colini sadece onun için izlerim filimlerini : )

    YanıtlaSil
  2. sevgili mine,
    bir de sen dene bakalım, nasıl gelicek sana kitap.
    :) haklısın, colin de film de çok iyiydi;)

    YanıtlaSil
  3. filmi ve kitabı yazıyorum aklımın bi köşesine

    ayrıca şey diycektim
    yazdıklarını kendime yakın buluyorum ve severek okuyorum
    paylaşmak istedim (:
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sevgili girl on the bridge;)
    yazdıkların beni gerçekten mutlu etti. blog hadisesinin en sevdiğim yanı da bu zati; insanın benzerleriyle karşılşması ve -nedense- mutlu olması:)
    son yazın için ben de aynı şeyi düşünüyorum; çok yakın buldum kendime.
    benim kendi evim oldu gerçi, ancak, tam hayalimdeki gibi olmadı maalesef. bolca kedi figürü var ama yine de; duvar saati, duvar takvimi, yüzüklük, pofuduk oyuncak, biblo vs.
    dilerim güzel olur senin evin;)

    YanıtlaSil