Salı, Haziran 21, 2011

ilk mim

öncelikle, mim hadisesini pek anlamadığımı itiraf edeyim. birileri açıklarsa memnun olurum. bloglarda görünce, sanıyordum ki böyle mesaj gibi birşey geliyor mimlenince, mimlendiğine dair. meğersem öyle değilmiş..
velhasıl, sevgili deep ve otsumimar mimlemiş beni. mim'in konusu: "tam şu anda nerede olmak ve ne yapmak isterdiniz? ve o yerde dilinize dolanan ilk şarkı ne olurdu? ve resmini de koyun."
eveet, ben tam şu anda çok ama çok doğal bir yerde olmak isterdim (kelebek vadisi/ olimpos tarzında) deniz ve ağacın olduğu sessiz sakin bir yerde, ılık bir havada... güneşin batışından yıldızların çıkışına... böyle çok sade bir ağaçev/ pansiyon/ çadırda/ kumsalda hayatımdakisevgiliinsan'la uzanıp gökyüzünü izlemek isterdim.
(bir arkadaşım anlatmıştı. muğla'da bir pansiyon varmış, camdanmış tavanı, gece yıldızları izleyelim diye. araştırdım ama bulamadım. bilgisi olan, insanlık namına paylaşsın lütfen!)
dilime dolanan ilk şarkı da ortam gereği, "haydi gel benimle ol" ya da "yıldızların altında" olurdu sanırım.
ahanda bu da resim;)

9 yorum:

  1. Muğla'yı bilmem ama Cunda'da, BUtik Otel var; çatı katı odasının tavanı camdan. Geceliği geçen yıl, 200 küsur milyon TL idi eski para ile. Bu haftasonu fiyatı, haftaiçi ucuzluyor.. 10 milyon TL indirim yapıyorlar. Kalamadım tabii. Zengin olunca kalıcam inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Şarkı seçimi çok iyimiş ;)
    ilk mim hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. sevgili AVRAM,
    bilgi için teşekkürler;) umarım en yakın zamanda param olur!!!
    sevgili otsumimar,
    ortama uydurdum;)

    YanıtlaSil
  4. olimpos kelebek vadisi türkiyede favorim. best.
    şarkılar da güzel.
    :)

    mim şöyle. biri çıkıyor bir konu buluyor. en sevdiğiniz kitaplar, en büyük düşünüz vb. kendi yanıtlıyor, sonra bloglara gönderiyor, yani o kişileri mimliyor. bir çeşit işaretliyor, seçiyor, o kişiler de yanıtlıyor ve istedikleri bloglara gönderiyor. bloglar arası yakınlaşma ve yeni blogları keşfetme aracı. bir de ödüller var. işte, ödül veriyorsun istediğin bloglara.
    yaparız bol bol.
    :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili AVRAM, o oteli araştırdım ama bulamadım:/
    sevgili deep, işte o gönderme işini tam anlayamıyorum, mesaj gibi bişi gelmiyor di mi mimlenince? ben öyle sanıyordum:)

    YanıtlaSil
  6. hayır seni mimledim diye haber veriyorsun. bende mimin var diyorsun.

    YanıtlaSil
  7. sevgili deep,
    anladım.
    geç oldu ama ;)

    YanıtlaSil
  8. Ben de bir göz attım ama yorgunluktan tek gözüm açık diğeri yumuk.:) Bulurum ben o otelin linkini, yollarım sana.

    YanıtlaSil
  9. sevgili AVRAM,
    sevinirim;)

    YanıtlaSil