Çarşamba, Temmuz 27, 2011

balkan gezisi fotoğrafları- sevgili nil'in isteği üzerine ;)


kişisel hayatıma dair fotoğrafları pek paylaşmasam da, blogdaşların istekleri önemlidir;)
takdir edersiniz ki, 1000'e yakın fotoğraf var geziden geriye... lakin burda, her ülkeden bir iki kare:

bosna hersek- saray bosna- semt merkezi


bosna hersek- saray bosna- savaş izleri...


bosna hersek- srebrenica toplu mezar...



bosna hersek- mostar- mostar köprüsünün camiden görünüşü




bosna hersek- poçitel- osmanlı köyü




hırvatistan- split- katedral



hırvatistan- dubrovnik- muhteşem adriyatik



hırvatistan- dubrovnik- semt merkezi



arnavutluk- girişi...


karadağ- yol üstü



makedonya- ohrid- dinlerin kardeşliği...


8 yorum:

  1. bunca güzellik ve savaş izleri ! fotolar çok güzel bu arada gitmeli oralara...

    YanıtlaSil
  2. sevgili mine,
    aynen!!! vize de yokken, bi fırsat yaratıp gitmeli hemen.
    ekonomik olarak da zorlamıyor. genelde çok uygun her şey.

    YanıtlaSil
  3. bosna hersek-saray bosna savas izleri adli fotograf cok etkileyici. Makedonya dinlerin kardesligi fotografini gorunce, keske ben de boyle bir fotograf cekseydim dedim

    YanıtlaSil
  4. sevgili lulu,
    sarejova'da çektiğim pek çok fotoğraf var öyle... koca top izleri apartmanlarda... çok acı.
    ohrid'de şehir merkezinde yokuştaki kiliseden çekmiştim o fotoğrafı, birkaç benzeri daha var. çekemeden edememiştim sağım kilise solum cami olunca:)

    YanıtlaSil
  5. srebrenitsa en etkileyici olan.
    insan bir kere daha lanet ediyor ırkçılığa tekrar ve tekrar.

    YanıtlaSil
  6. sevgili Adsız,
    srebrenitsa çok çok acı...
    ve şahsen benim, bu katliamı, geçen yaz öğrenmem de çok acı... hala bilmeyenlerin oluşu da...

    YanıtlaSil
  7. Bosna Hersek ve Prag mutlaka görülmeli notunu alsan iyi olur:))

    YanıtlaSil
  8. sevgili crazywomanrosemary,
    bosna hersek'i (mostar, saraybosna, poçitel, travnik) gördüm ve çok beğendim.
    prag'ta 2 hafta sonra!!!

    YanıtlaSil