Salı, Temmuz 05, 2011

gereksiz tespit. arayıp da buldum- volume 3

dergilerde, gazetelerde rastlıyorum da; mesleğinde öne çıkmış, belli başarıyı yakalamış kişiler şöyle anlatıyorlar hep:
"çocukken bile oyunlarda bilmemneyden mikrofon yapar, şarkıcı olurdum." (şimdi şarkıcı olmuş mesela)
ya da
"küçükken bebeklerime giysiler dikerdim." (şimdi tasarımcı olmuş mesela)
vesaire, vesaire...
bense bunu desem mesela:
"küçükken oyunlarda insanları dinler, anlar, kendilerini anlamalarına yardımcı olurdum"...
...
ya da, yine başarı hikayelerinde, şöyle oluyor:
"aslında 5 yıl psikoloji/ işletme/ mühendislik eğitimi aldım. ama mesleğimi hiç yapmadım/ sadece 2 yıl yaptım. bana göre olmadığını anladım. sonra yeteneğimi fark ettim/ pastacılık kursuna gittim." (şimdi ünlü pastacı olmuş mesela)

4 yorum:

  1. Oncelikle merhaba, sessiz izleyici modundan cikayim artik dedim zira bu laflara ben de cok takiliyorum. Asla kuccukken hayal edip kavusacagim bir meslek degil benimkisi ama ben de mikrofon yapardim ben de kiyafet hazirlardim niye ben degil de onlar demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili deep,
    mim'leri çok sevdiğini anlıyorum ama sanırım benim pek tarzım değil:/ yazmak istediğim pekçok başka konu var. umarım anlayışla karşılarsın...
    sevgili Gulcin,
    merhaba:) yorum yap tabi, çok mutlu olurum!!!
    evet yaa, bizim niye ilginç hikayemiz yok:/
    ama, du bakalım, belki de henüz vakti gelmemiştir, kim bilir;)

    YanıtlaSil
  3. yoooo. mimleri sevdiğimi sölemedim ki. yazmayı seviyorum ben. ve bol bol da yazıyorum. çeşitli konularda. mimleri seven blogçular var. blogçuları birbirine yaklaştırmak için mimler. yoksa sevdiğim filan yok. bak bakalım blogumda hiç mim var mı? bir tane bile mim bulamazsın blogumda. dünkü mimi de bir iki günde silerim.
    :)
    yazmayı seviyorum ama mim yazmayı sevmiyorum. ama bi süredir sürekli mimliyorlar beni. blogçuların bazıları kendilerini tanıtmak için, bazıları daha fazla okura ulaşmak için bazıları da kaynaşmak için seviyor. ben de blogçular birbiriyle kaynaşsın diye yazıyorum.

    mimleri yanıtlamak zorunda değilsin ki zaten.
    :)
    yanlış düşünmüşsün. sanırım yazılarımı okumadın pek. yorumları da :)

    YanıtlaSil
  4. Ben küçükken de çok zevzektim, hala öyleyim, evet tebrik ederim, çok doğru tespit! =))

    YanıtlaSil