Pazartesi, Ağustos 08, 2011

profesyonel uzun yol yolcusu

biliyorsunuz ki, uçak bilet fiyatları ve cuma ve pazarları tavan yapar. bu nedenle haftasonu için izmir'e gidişlerimde, genelde otobüs kullanıyorum.
bugün de 8-9 saatlik yolcuğun hemen akabinde işe gelmek zorunda kaldığım günlerden biri.
artık öyle alışkınım ki bu duruma.
dün gece görmeliydiniz beni. "düzenimi hiiç bozamaz yollar" havasında ve sanki evimdeydim:
23 aracına binilir (salondan yatağa geçmek gibi)
1 saat kitap okunur ve ardından kitap çantaya kaldırılır. (komodin misali)
yastık ve pike konforuyla tek kişilik koltukta uyunur. (yazın otobüslerin klima çılgınlığına karşı pike kalkanı:))
çift kişilik yatağım kadar rahat olmasa da 7 saat deliksiz uyunur.
8,5'ta işte olunur.
normal bir gün gibi:)

9 yorum:

  1. Şu uykunun yolunu bana da öğretsene. Genelde 8-9 saat sonunda bir kitap bitmiş oluyor. Uyku falan hak getire.:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de otobuse biner binmez uyuyanlardanim, cogunlukla otobusun terminalden ciktigini bile goremem:)

    YanıtlaSil
  3. yolculuk yaparken uyuyamıyorum ben ya da uyumuyorum yani sanırım. deli gibi kuduruyorum uyuyunca sanki bişi olmuş da koca otobüs dolusu insan görmüş bi ben görememişim gene bir şeyleri kaçırmış gibi hissediyorum.işte bu da böyle bir şapşallık :)

    YanıtlaSil
  4. bense ne kitap okuyabilirim yolda mide bulantısı sebebiyle ne de uyunabilirim şöför bile eminim ar ara kestiriyordur yolculuk sonunda itina ile zombi olunur

    YanıtlaSil
  5. a-ha ben bindiğim anda uyuyorum.
    :)
    ve vardığımda uyanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. sevgili AVRAM,
    öğrenilen bir şey mi bilmiyorum. 7si 70i olayı belki de:) zira evde uyumayıp arabayla gezdirilince uyuyan bebeklerdenmişim ben. ama seninki de fena değilmiş aslında;)
    sevgili Lulu,
    gerçekten benziyoruz seninle;)
    sevgili temerrüt,
    garipmiş:) acaba ben neler kaçırıyorum:)
    sevgili guguk kuşu,
    yollar senin için zor olmalı:/
    sevgili deep-tone,
    seninle de ortak yanımız çok gerçekten de;)

    YanıtlaSil
  7. Uyumaya çalışırken boynu ağrıyan ve çoğunlukla dizlerini sığdıramayan biri olarak otobüste uyuyabilenleri hep kıskanmışımdır.

    YanıtlaSil
  8. oldukça başarılı:) ben uyuma işini beceremsemde otobüslere çok alışkın olarak yaşıyorum.nerden izmire gidiyorsun we ordan seferi warmıdır bilmiyorum ama şiddetlede Anadolu Turizmi tawsiye ederim.türk kahwesi bile ikram etmeye başladılar..Hizmetlerini ben sıkça taktir ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. sevgili Must.,
    ben sığıveriyorum koltuklara:) boyun ağrısı için de yastık çözüm olabiliyor;)
    sevgili severim deliyi,
    evet Anadolu Turizm'in methini çok duyuyorum, denemek istiyorum. hele türk kahvesi ikramı da varsa:)

    YanıtlaSil