Pazar, Ağustos 28, 2011

tanrım! tek başına koyma kulları/ yalnızlığa ancak sen dayanırsın

7 yorum:

  1. hahaha, komik olmuş. "hasretini çekmişlere, tazeyken dul kalmışlara, alı gülü solmuşlara, kurumuş kocamışlara, boynu bükük kalmışlara" şair burda kendi için değil de bütün kadınlar alemi için istemektedir :)) böyle dua edenleri olduğu müddtçe kimse evde kalmaz :D

    YanıtlaSil
  2. http://fizy.com/#s/19bldo
    bu da iyidir :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel fıkır fıkır şarkıymış bu :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili SmG,
    aynen aynen! film de müzik de sözler de danslar da kızlar da harika:)
    sevgili hayalhanem,
    :D haklısın, böyle dua eden pekçok insan bulmalı;)
    sevgili kitaplarlayasiyorum,
    ah ah! bayılıyorum bu şarkıya da:)
    sevgili by tükancı,
    kesinlikle! çok enerjik;)

    YanıtlaSil
  5. ben bu filmi 2 kere izledim. cok guzeldi. tam 30 sene once de ayten gokcer oynadıgında ızlemıstım, hıc unutmam o sahnelerı. ama nurgul yesılcayda cokıyı oynadı.

    YanıtlaSil
  6. sevgili Zeynep Özmen Ünlü,
    film de oyunculuklar da çok başarılıydı bence de;)
    ayten gökçer'li versiyonunu da izlemek isterdim...

    YanıtlaSil