Pazartesi, Ekim 10, 2011

bakırköy belediye tiyatroları- aklı havada


sevgili "lulu" (http://birazhayat.blogspot.com/) ile birbirimizi çok güzel motive ediyoruz.
onun yazısından sonra, haftasonu ben de oyun izlemeye gittim çok sevdiğim yunus emre kültür merkezi'ne.
ahmet önel'in senaryosundan ali yenel'in oyunlaştırıp yönettiği tek perdelik "aklı havada" oyununu izledim.
yine kostümlerle, anlatım tarzıyla ve oyunculuklarla oldukça başarılı bir oyundu.
oyunun tanıtım yazısı için:

iyi seyirler;)

4 yorum:

  1. Yaaa cok sevindim gittigine:) Bakirkkoy Belediye Tiyatrolari basligini gorunce aaaa tiyatroya gitmis demistim:) Sonra yazinin icerigini okuyunca daha da mutlu oldum:) Bu oyunu ben de cok sevmistim. Esasinda inceden inceye verdigi mesajlar beni bir o kadar uzse de...Oldukca basariliydi. Yeni tiyatro postlarini sabirsizlikla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. sevgili Lulu,
    ;)
    senin önerin üzerine gittim. çok da keyif aldım.
    nice güzel oyunlar izleyelim ve paylaşalım böyle, ne güzel!

    YanıtlaSil
  3. Oyun harika 2 kere gittim kesinlikle öneririm http://www.youtube.com/watch?v=KdiD-CrKrFE linkinden en başını seyredebilirsiniz izlemeyen çokm şey kaçırır

    YanıtlaSil
  4. sevgili Adsız,
    video paylaşımı için teşekkürler.
    ben de oldukça başarılı buldum oyunu;)

    YanıtlaSil