Pazar, Ekim 30, 2011

gereksiz tespit. arayıp da buldum- volume 4

şimdi show tv'de müthiş kalitesiz bir "gençlik dizisi"ne denk geldim; yazmadan edemedim.
neden her birinde aynı saçmalıklar olmak zorunda:
- liseliyi oynayan koca koca insanlar
- abartılı karakterler
- komik olduğu sanılan ama hiç de öyle olmayan "lakap"lar (ortega, trafo vs.)
- hocalar ve öğrenciler arasında hiç gerçekçi olmayan ve hiç komik de olmayan diyaloglar
- gençliği yansıttığı sanılan ama hiç de yansıtmayan konuşma tarzları
- altında araba olan liseliler (hangi liseli +18 ?)
- çatışan zengin- fakir çocukları ve nihayet, her 2 taraftan da diğer kesimle iletişime geçebilen biri (ve tabi ki sonunda da aşk)

@ bir de artık özge özberk, her dizide hep doğrunun yanında olan ve herkese ağzının payını veren bilmiş kız rolünü oynamasa...

3 yorum:

  1. ha ha ha :) gereksiz demişsin ama çok isabetli tespitler bunlar...tebrikler bence...

    YanıtlaSil
  2. Bence on numara tespit! Kesinlikle artik televizyondaki sacmaliklara dayanamiyorum. Bir de sanki cok normalmis gibi herkes kendi kardesinin sevgilisini, kocasini ayartmak zorunda mi? Gordukce millet nasil izliyor diyorum

    YanıtlaSil
  3. sevgili özge,
    teşekkürler;)
    sevgili Lulu,
    teşekkürler;)
    komediler ayrı saçma, dramlar ayrı saçma maalesef.

    YanıtlaSil