Pazar, Kasım 20, 2011

ah yurdum

dün sabah haşimato kontrolüm için şişli etfal'deydim yine. bir kez daha fark ettim ki;

halkım, sıraya kaynak yapanlara gösterdiği tepkiyi, yaşadığı diğer haksızlıklara gösterse adaletin işlediği bir toplum olurduk ve kalkınırdık. çok ciddiyim! o amcalar, o teyzeler şahin gibi takipteler, yamuk gördükleri anda da müdahale ediyorlar. ah be amcam ah be teyzem, hayatta yaşadığımız en büyük haksızlık bu mu yani, nedir?

@@@

işim bitince çok sevdiğim osmanbey'de gezdim yine.. çok hoşuma gidiyor o semt. ve fark ettim ki, gündüzü gönlünce yaşamak gerçekten çok güzel! çünkü çalışırken, uyanır uyanmaz kendini sokağa, trafiğe atıyorsun, işyerine gidiyorsun ve hava kararınca çıkıyorsun ancak.. gün geçip gidiyor anlamadan, yaşamadan..

@@@

hazır yarım gün doktor iznim varken, koşa koşa açıköğretim'e de kaydoldum! üniversiteye başladım başlayalı, 2. üniversite hayalim vardı; lakin, 8 yıldır bir şekilde erteliyordum. nihayet başvurdum, hadi hayırlısı:)

ilgilenenler için çarşamba son tarih!

11 yorum:

  1. YENİ BRANŞ NEDİR EFENDİM ÖĞRENEBİLİRMİYİZ?

    YanıtlaSil
  2. başarılar öncelikle ve geçmiş olsun
    başıboş gezmek hele de sevdiği bir yerdeyse hoşuna gidiyor insanın
    hastane durumlarını hatırlamak bile istemiyorum
    güzelliklerle dolu bir pazar ve hafta dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. belediye otobüslerinde yaşanan tartışmaları hayretle izliyorum ben.ilerlermisiniz,arkalar boş bak,heey şu telefonu kapat yasak..cümleleriyle başlayan kavgalar korkutucu.dediğin gibi uğradığımız tek haksızlık bumudur bu ülkede..ama sanırım insanların artık hiç bişeye tahammülü kalmadı.ve en küçük yerden hıncını çıkarıyorlar.malum başka haksızlıklara ses çıkarılcak cesaret azaldı..

    YanıtlaSil
  4. sevgili guguk kuşu,
    "insan kaynakları". hem ilgi duyduğum bir alandı hem 2 yıllıktan başlayayım dedim;)
    sevgili mine,
    teşekkürler;)sana da mutlu bir hafta dilerim.
    sevgili severim deliyi,
    haklısın. devlet hastaneleri, devlet daireleri bir de belediye otobüslerinde benzer durum söz konusu. anlayışla karşılamaya çalışıyorum, zor durumlar çünkü hepsi de.. ama yine de ,dediğin gibi, bunca tahammülsüzlük ve kabalık korkutuyor insanı...

    YanıtlaSil
  5. Osmanbey'i ben de severim. Calisinca fazladan gelen yarim gunluk izin, insana ne yapacagini sasirtiyor:) Gecmis olsun canim. Ikinci universiten de hayirli olsun simdiden. Ben de merak ettim, hangi bolumu sectin?

    YanıtlaSil
  6. sevgili Lulu,
    bir ortak yön daha!:) modern ve huzurlu geliyor bana osmanbey.
    aynen öyle. çalışmak güzel de, dışarıda bir hayat var, akıp gidiyor.. keşke istemediğimizde gitmeme şansımız olsa işe:)
    teşekkür ederim. insan kaynakları'na kaydoldum;)

    YanıtlaSil
  7. Geçmişler olsun arkadaşım acil şifalar dilerim......
    Başarılar dilerim........
    Hayırlı olsun.....

    YanıtlaSil
  8. sevgili YILDIZ,
    tüm iyi dileklerin için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  9. Açıköğretimin hayırlı olsun canım.Kuyruk muhabbetini de güzel dile getirmişsin. :)

    YanıtlaSil
  10. Bak bir ortak yan daha! Ben de insan kaynaklariyla ilgileniyorum ve bu alanda master yapmak istiyorum:) Simdiden senin de hayirli olsun

    YanıtlaSil
  11. sevgili Lulu,
    :) gerçekten çok fazla benzer yönümüz var;)
    teşekkür ederim. master tabi çok daha mantıklı esasen.. umarım yapabilirsin;)

    YanıtlaSil