Çarşamba, Kasım 09, 2011

annecikler


her birey biriciktir ve özeldir, elbet.
bunu, her şeyden önce mesleğim gereği, kabul etmiş&benimsemiş bir insanım.
lakin, bazı annelerin çocuklarını bunca abartmalarına, çocuklarının eşsiz-benzersiz ve olağanüstü varlıklar olduğunu sanmalarına katlanamıyorum çoğunlukla...
hep onları anlatmalarına, sıradan hikayelerini çok orijinal sanmalarına sinir oluyorum...
yüzleştiriveresim geliyor.

@ bu arada, feysbuk hesabımı dondurdum. 3 yıl sonunda.. anlamlı bi nedeni yok dondurmamın, açık olmasının da olmadığı gibi..
hep gıcık olurdum bi açıp bi kapayanlara, "biz de seni takip ediyoduk, pek üzüldük gitmene" diye dalga geçer kıs kıs gülerdim. siz de beni bu şekilde ezebilirsiniz; serbestsiniz.
o değil de, kısacası, artık feysbukta geçirdiğim zamanı da blogumda geçireceğim. bilginize;)

6 yorum:

  1. Anneliğin şanı mıdır o acaba, hepsi aynı çünkü, hemen kendininkini anlatır, bir de yok bizim ki daha farklı sizinki gibi değil falan da derler. Ben de sinir oluyorum :)
    Ooo ne güzel feysbukunu kapaman sayesinde buralarda daha çok göreceğiz demek seni :)

    YanıtlaSil
  2. Blogumda artık bana ait olan bir kitabın bölümleri yayınlanacak. Tanıtımı şimdiden yüklendi bile. Göz atıp eleştirilerinizi yazarsanız çok mutlu olurum . :)

    YanıtlaSil
  3. Her anne çocuğunu eşsiz görüyor sanırım ama bayıyor dinlemek bir yerden sonra cidden..bende blogunu yeni buldum ve bayıldım.benim feysbukum hiç olmadığı için pek anlamıyorum tabi ama blogda daha çok lman bence süper:)

    YanıtlaSil
  4. sevgili sevda s.,
    sanırım öyle:)
    teşekkür ederim, evet daha çok görüşeceğiz;)
    sevgili modadanhaberinolsun,
    oo süper! kolay gelsin. bakıyorum hemen;)
    sevgili Milena,
    kesinlikle!
    teşekkür ederim, çok sevindim sevmene:)
    feysbukun hiç olmaması en iyisi sanırım;)

    YanıtlaSil
  5. zaten feysbuk tü kaka bi şey, iyi yapmışsın :P

    YanıtlaSil
  6. sevgili hayalhanem,
    di mi ama ya:)

    YanıtlaSil