Çarşamba, Kasım 02, 2011

başka türlü birşey benim istediğim... (2)

"tatminsizim" etiketli bilmemkaçıncı yazımı yazıyorum..
"eeeeh, amma sıktın. bu kadar tatminsizsen harekete geç!" dediğinizi duyar gibiyim...
inanın, ben de ölesiye sıkıldım bu hislerimden.

metrobüste 2 liseliyi duyuyorum. biri diğerine "kaptan olmaktan vazgeçtim brooker olucam" diyor. diğeri de "ooo, süper para kırarsın" diyor. geleceklerini kurma hakları hala kendilerinde olduğu için ya da geleceklerini kurma haklarının kendilerinde olduğunu sanabildikleri için kıskanıyorum onları...
çünkü ben kendimi "seçimini yapmış, yolunu seçmiş ama bu düzeninden memnun olmayan dertlimoderninsan" olarak görüyorum.
kuruma gelen ufaklık, kolyemi beğenip "bana versene" diyor. ben de "sen daha küçüksün, genç kız olunca sen de takarsın" diyorum. der demez "genç kız mı? sen mi yani? 10 yıl öncede kaldı gençkızlık" diye yüzleşiyorum..
iyice büyümüş ve geç kalmış olduğumu duyumsuyorum, bunun üzerine..

bir şeyleri değiştirecek gücü kendimde bulamıyorum.
daha iyi bir yerde olmam gerektiğini hissediyorum...
orası neresi bilmiyorum.



3 yorum:

  1. al benden de o kadar :( elim kolum bağlı hiçbişey yapamaz durumdayım, değiştirmek istiyorum şikayet ediyorum ama neye kalkışsam elimde kalıyor...poff :(

    YanıtlaSil
  2. dertlimoderninsanlardan biri de benim sanirim. dun kuzenime telefonda soyledim 10 yil onceye gidip yepyeni bir is yapmak istiyorum. cok bunaldim cok bu ofisten ama ne yapmam gerek bilmiyorum. yalniz degilsin ezgi. hic yalniz degilsin inan!

    YanıtlaSil
  3. sevgili soluk
    sen en azından çabalıyorsun sanırım. ben bu ara, "nasılsa hiçbir şey çıkmıyor" düşüncesiyle hiçbir şeye girişemez oldum... dilerim kendimiz için iyi olana yönelebiliriz yakın zamanda;)
    sevgili Gulcin,
    yalnız olmadığımı bilmek güzel;)
    "ne yapmam gerek bilmiyorum"
    aynen!

    YanıtlaSil