Pazar, Aralık 18, 2011

blog'u tweeter'laştırmak-6



@ bu cuma tophane-i amire'de "salvador dali" sergisinin açılışı var!!!
sergi 2 ay (26 şubat'a kadar) kalacak. 2008'de sabancı'dakine gelememiştim (izmir'de yaşıyordum o vakit), ama bu sefer kaçırmaya hiç mi hiç niyetim yok!

@ resim kursunda "hasan kale"den bahsedildi bugün. ben hiç duymamıştım. kendisi, toplu iğne başına, sinek kanadına, pirinç tanesine minyatür resimler yapan bir sanatçı imiş. buyrun, bu da internet sitesi: http://www.hasankale.com/index.htm

@ kieron williamson'dan da bahsedildi. 7 yaşındaki yetenek dendi, şu an 9 yaşında imiş kendisi. yaşına göre fazlasıyla yetenekli! bu da onun internet sitesi: http://www.kieronwilliamson.com/MyWork/tabid/346/language/en-US/Default.aspx

@ bir de banksy'yi duydum bugün. kendisi ilginç işler yapan bir sokak sanatçısı. ahanda onun da internet adresini vereyim: http://www.banksy.co.uk/indoors/fallen.html

@ bir de ben bugün düşündüm de, zeki müren rakı içerken ne dinliyordu acaba? zira ben zeki mürensiz bir rakı sofrası düşünemiyorum..

2 yorum:

  1. salvador dali sergi duyurun için teşeşkkür ederim :) mutlaka gideceğim ben de .
    onun dışında hasan kaleyi de sayende duydum.. araştırdım da. ilginçmiş.. bu işten iyi para kazanıyor olmalı diye aklımda geçirdim.. yaratıcılık işte.. birileri aynı resimleri büyük yapınca hiç bişey kazanamazken kendisi aynısını fasülyeye yapıp farklılık yaratmış.
    banksy`yi duymamış olman ilginç aslında bu kadar algıları açık biri olmana rağmen :) ülkemiz kendisini forward maillerden tanıdı.. FW:bu adam çılgın konulu maillerde bolca çalışmalarından vardı. sokaklarda savaş karşıtı yaptığı çalışmalar vardı. bu yıl hatta kendisini anlatan film oscar adayıydı. exit through the gift shop.
    bu arada ; zeki müren bence ayten alpman dinliyordur :))

    YanıtlaSil
  2. sevgili wasowsky,
    beni "algıları açık biri" olarak görmen hoşuma gitti. teşekkürler;)
    filmi de duymamıştım. şimdi baktım da, oldukça iyi duruyor;)
    ayten alpman, diyosun. oldukça mantıklı! benim de dinleyesim geldi bak şimdi

    YanıtlaSil