Pazar, Ocak 15, 2012

rosenbergler ölmemeli- alain decaux


yılın ilk oyunu, şehir tiyatrolarından rosenbergler ölmemeli oldu.
prömiyeri çarşamba günü olan oyunu, cuma günü 3. temsilinde izledik biz.
hem de ilk defa gitme fırsatı bulduğum muhsin ertuğrul sahnesi'nde. sahne gerçekten çok iyi! bundan sonra orada nice oyunlar izlemeyi diliyorum kendime;)

orhan alkaya'nın (öyle bir geçer zaman ki'nin balıkçısı) yönettiği oyun 2 perde ve yaklaşık 2 saat.
oyunun konusu, 1951'de yaşanmış gerçek bir hikaye. çok etkileyici ve acı...
fakat ne yazık ki, oyunda o ruhu hissedemedim ben...
oyunculardan mı, rejiden mi, dekordan mı, anlatımdan mı bilemiyorum..
yine de güzel oyun; ama, bu denli "ağır" bir hikaye daha vurucu olabilirdi diye düşünüyorum..

5 yorum:

  1. Bu oyuna bugün bilet aldım, izlenimlerimi görünce yazacağım...
    Sizin fikirleriniz için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. o değil de rosenborg diye de takım var, kesin ilişkili bunlar. hep derin işler, ilişkiler bunlar. ama aramızda kalsın. taksici abiyle berber abi söyledi.

    YanıtlaSil
  3. sevgili BAYKUŞ GÖZÜYLE,
    mutlu olurum paylaşırsan;)
    iyi seyirler şimdiden!

    YanıtlaSil
  4. Ama önemli bir zaman kesiti yine de izlemek isterdim..Aslında 28 inde İstanbul da görevim var..tarihler tutmuyor işte..neyse n'apalım..:))

    YanıtlaSil
  5. sevgili crazywomanrosemary,
    bu yıl boyunca diğer sahnelerde oynayacağını tahmin ediyorum.
    umarım yolun düşer;)

    YanıtlaSil