Pazar, Ocak 08, 2012

sufi objeler sergisi


dün akşam cennet kültür ve sanat merkezi'nde "profesyonel"i izleyecektik.
(profesyonel, sırp yazar duşan kovaçevic'in oyunu. istanbul devlet tiyatrolarında bülent emin yarar, yetkin dikinciler, gülen çehreli ve cenap oğuz'un oyunculuğu ile sahneleniyor.)
lakin, hava muhalefeti nedeniyle 10 dakika gecikince, salona giremedik.
biz de moralimizi bozmadan, aynı binadaki "sufi objeler" sergisini gezdik keyifle.
yolunuz düşerse ve de tasavvufa ilginiz varsa, tavsiye ederim.

sergide özellikle dikkatimi çeken ve araştırılacak sanatçılar:
- erol akyavaş
- nusret çolpan (minyatürleri panoramik müze'de de ilgimi çekmişti.)
- balkan naci islimyeli
- mehmet günyeli

daha fazla bilgi için:
http://www.dunyabulteni.net/?aType=haber&ArticleID=186244

6 yorum:

  1. Tiyatroya girememenize üzüldüm insan elinde olmayan sebeplerden geç kalınca daha da sinir oluyor :( sufi objelerini özellikle çok seviyorum evime ilk karakalem sufi çizimleri almıştım bu sergiyi de kaçırmazsam gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili Giz,
    haklısın.. maalesef bazen aksilikler olabiliyor.
    evet, sevdiğini tahmin etmiştim;) evinle ilgili yazında "hz. fatma'nın eli"ni görmüştüm..
    5 şubat'a kadar devam ediyor sergi, dilerim fırsatın olur.

    YanıtlaSil
  3. ben de çok görmek isterdim:(
    evimde mevlana tablom, küçük heykellerim var en önemlisi ruhumda tabi ama her yerde görmeyi seviyorum..

    YanıtlaSil
  4. sevgili Milena,
    izmir'e de gelse keşke..

    YanıtlaSil
  5. bilet bulmak her zaman zor olsa da "profesyonel" oyununu görmeni çok çok tavsiye etmekteyim

    YanıtlaSil
  6. sevgili didi,
    öyle mi!! çok iyi olduğunu duyuyorum sürekli!
    teşekkürler.
    dilerim bu sezon fırsat bulabilirim;)

    YanıtlaSil