Perşembe, Şubat 16, 2012

blog'u tweeter'laştırmak-7

@ aöf ikinci üniversite harçların 2 taksidi son ödeme tarihi: 29 şubat! kaçırmayalım;)

@ bahçelievler ilçe emniyet müdürlüğü yaşam hastanesi'nin dibindeki o müthiş yerinden taşınmış! ehliyetimi teslim almak için gittiğimde, ben mağdur oldum, siz olmayın;)

@ işten eve dönerken havanın kararmamış olması, mutluluk sebebi! kışı uğurluyoruz;)

@ kitapçı gezdim dün. yine bir sürü yeni kitap çıkmış. çıldırıcam!!
çok sevdiğim 3 yazarın da yeni kitaplarını gördüm hem de:

ece temelkuran- kayda geçsin
murathan mungan- doğu sarayı
sunay akın- bir çift ayakkabı

ah ah, nasıl aklım kaldı..

@ sunay akın demişken, haftasonu oyuncak müzesi'ne gittik biz. tavsiye ederim;)

@ o halde, sunay akın'dan bir kuple ile sonlandıralım yazımızı:

"sen bana mı soruyorsun 'yalnızlığı sever misin' diye
ben ki çayı bile iki şekerli içerim, birlikte erisinler diye"

7 yorum:

  1. bayıldım Sunay Akın'ın dizelerine...Dokunaklı...

    YanıtlaSil
  2. Sunay Akin'in dizeleri ne guzelmis. Oyuncak muzesine ben gidememistim malesef. internetten arastirdigimda cok guzel oyuncaklar oldugunu gordum, yillar oncelerinin teneke oyuncaklari beni cok eskilere goturmustu. kesinlikle ziyaret etmek lazim

    YanıtlaSil
  3. Ezgicim ciddimisin ya 28 şubat mı son gün off valla hatırlatmasan cidden unuttum ders de doğru düzgün çalışamıyorum diye depresyondayım zaten..uff sağol valla haftaya hemen yatırayım..

    YanıtlaSil
  4. havaların daha geç kararması ümit verici, bir de yağan kar dursa :) bahsi geçen yazarları ben de çok seviyorum, blogun adı ile aynı adı taşıyan grubu da :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili zeze,
    beni de etkiliyor..
    sevgili Lulu,
    ben 5 yıl önce gitmiştim. bu, ikinci gidişim oldu. her ikisinde de çok keyif aldım gezerken. umarım fırsatın olur istanbul'a geldikçe;)
    sevgili Milena,
    ben de henüz başlamadım çalışmaya!! napıcaz bakalım;)
    sevgili anne kaleminden,
    ah ah, evet! ne zaman ısınacak havalar, merak ediyorum!!
    ezgi'nin günlüğü, can'dır;) hüsnü arkan da öyle;) mino'nun siyah gülü'nün de öyle olduğunu tahmin ediyor, en yakın zamanda okumayı diliyorum;)

    YanıtlaSil
  6. vayy sunayakın sanayakın yani.

    :) vay be şekeri nası düşünmüş ki.

    YanıtlaSil
  7. sevgili deeptone,
    :) evet, öyle diyebiliriz.
    düşünür o, naif adam;)

    YanıtlaSil