Pazartesi, Şubat 27, 2012

blog'u tweeter'laştırmak-8

@ sağlıklı yaşama isteğiyle doluyum bu ara.
aylardır dönüş yapamadığım pilates sahalarını yeniden gözden geçirdim.
ve "belki de istediğim bu değildir, bir başka spora yönelmeliyim belki de??" fikrine vardım. denemeye tenis ile başlayacağım;)
araştırmalarım sonucunda, şu an için bana en uygun gelen "spor a.ş.".
velhasıl kelam, bahçelievler- bakırköy civarında tenis kursu önerilerinizi bekliyorum!

@ sporun yanı sıra, sağlıklı beslenmeye de kararlıyım.
çikolata, cips, kek, çerez gibi bilumum aburcuburu hayatımdan çıkarmak istiyorum.
yerine koyacağım bir şey yok, zira zaten sağlıklı yiyeceklerin de hastasıyım ben! benim sorunum güzelce sağlıklı yemekleri yiyip üzerine aburcuburlarla cila çekmem..

@ hatta ve hatta, sağlıklı yaşam olayını abartıp, sevgili ev arkadaşımın tavsiyesine uyarak, "yeşil çay" içmeye başladım bugün!
lakin ilk günden 2 bardak bünyemi sarstı sanırım biraz. midem bulanıyor!

@ bu arada vizyondayken izlemek istediğim filmlerin sayısı artıyor da artıyor, garip bir şekilde bir türlü sinemaya gidemiyorum bu ara..
işte o filmler:
hugo cabaret
nar
carnage
the artist
shame
drive
my week with marilyn
the help
muppets
the descendants

@ bir türlü gidemediğim yerlerden biri de, cumartesi pazarıydı (bakırköy). nihayet geçen hafta yaklaşık 3 yıldır süren totemi kırdım:)
pazara bayıldım!!! tam anlamıyla "yok yok". en yakın zamanda yeniden gidicem!

@ bir de şöyle bir yer varmış. yeni öğrendim ben.
en yakın zamanda gitmeye çalışıcam oraya da, çok güzel görünüyor!



@ bu arada, biz böyle gündüz çalışıp akşam evimize koşarken başka türlü yaşayan insanlar var hayatta:
"bir başka yaşamın mümkün olduğunu hatırlatayım" dedim;)

10 yorum:

  1. yararlı bir post olmuş:)

    tolga

    YanıtlaSil
  2. bu filmlere bende çok gitmek istiyorum.Zamanla başarıcam inşallah:)sağlıklı yaşam kararların süper bende biraz sağlıksız beslenmek istiyorum yaa:)tuzu özledim Ezgi cidden özledim:(
    ayy kusura bakma yaa bugün turşu gördüm de ondan melankolik oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Milena,
      umarım başarırız canım;)
      kıyamam ya, tuz hastasıyım ben de; ama azaltmaya çalışıyorum. çok zararlı gerçekten.
      boş ver turşuyu, çikolataya devam:)

      Sil
  3. diğer filmleri izlemedim ama nar gerçekten çok iyi bir film. şiddetle tavsiye ederim. ben sağlıklı yaşamayı pek beceremiyorum, sebze yemeyi çok seviyorum ama üstüne abur cuburlardan da vazgeçemiyorum. bari yeşil çay içeyim diye düşünüyorum ben de. ilk fırsatta denesem iyi olacak :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili soluk,
      hımm, nar'a öncelik vereyim yani;)
      aynen ben de sağlıklı sağlıksız her türlü besinin hastasıyım. tek sevmediğim şey, kuzu eti.
      yeşil çay bugün bol limonlu denedim, hiç fena değildi, tavsiye ederim;)

      Sil
  4. en son yayınladığın linklere bayıldım...monoton yaşamama cesaretini gösterebilenlere/seçimlerini değişitrebilenlere çok özeniyorum...Başka bir hayat da var aslında, başka türlü yaşamak da mümkün istersek, cesaret edersek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      aynen öyle.
      onu hatırlatmak istedim ben de..
      neyi daha çok istediğimizi, nelerden feragat edebileceğimizi anlamamız gerekiyor yalnızca...

      Sil
  5. ne guzel bir post olmus. atakoy de tenis kulubu vardi, kurs veriyorlardi, sanirim sana yakin olabilir, gidip konusmak lazim, bakirkoy pazari ise candir, bir suru unlu markanin kiyafetlerini aldim oradan, ankara'da herhalde en cok ozendigim seylerden birisi de bakirkoy pazari:) kiymetini bilmek lazim:)

    YanıtlaSil
  6. sevgili Lulu,
    teşekkürler;)
    benim de ilk aklıma gelen ataköy'deki kortlar oldu ama biraz yüksek geldi ücreti bana:(
    spor a.ş.'nin florya ve silivrikapı'daki tesisleri var bana en yakın. oralarla bi görüşücem.
    aynen, müthişmiş bakırköy pazarı!
    bu arada, yakın zamanda yunus emre'de senin için de bir oyun izliycem;)

    YanıtlaSil