Salı, Mart 27, 2012

yeni keşfim bu güzel şarkıyı paylaşmak isterim sizlerle!

10 yorum:

  1. "Çorbada benim de tuzum bulunsun" tarzı mı bu yoksa hepsinin gitar alacak parası mı yok? (:

    Beğendim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Must.,
      :)
      beraberce güzel bir şey ortaya koymanın keyfi sanırım;)

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogların geliştirilmesiyle ilgili olarak yapılan Gencal araştırmasına katkı sağlarsanız memnun olurum.
    Saygı ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. güzel şarkı ;) ben de paylaşırım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili GulsahElpe,
      beğenmene sevindim.
      paylaş tabi;)

      Sil
  4. "little boxes" da çok güzel:

    http://www.youtube.com/profile?user=walkofftheearth&src_vid=d9NF2edxy-M&feature=iv&annotation_id=annotation_960302

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. gerçekten harika çok yetenekliler:D
    bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. sevgili Mercan,
    çok eğleneceli olmuş di mi?
    gelirim tabi ki;)

    YanıtlaSil