Pazar, Nisan 08, 2012

güneşli pazarlar:)

içim kıpır kıpır 2 haftadır...
günler uzun, hava açık, güneş ısıtıyor içimizi. nihayet! :)
sürekli dışarıda olma, güzel bir şeyler yapma arzusundayım.

bu haftasonu aöf vizelerim vardı. bugün sınavım biter bitmez planlar belirdi kafamda. malum istanbul, yapılacak etkinlik gani gani!

en son 5 seçeneğe indirdim isteklerimi:
* bakırköy pasajlar, sokaklar, beyaz adam vs.ve sonrasında banliyöye atlayıp yeşilköy sahil
* tophane, antrepo 3 (van gogh alive) ve sonrasında istiklal, pasajlar, kitapçılar
* emirgan- sakıp sabancı müzesi (rembrant ve çağdaşları) ve sonrasında emirgan korusu (lale festivali), istinye, yeniköy
* halkevleri 80. yıl şenliği- sinan erdem spor salonu
* büyükçekmece sahil

sonuç olarak, hayatımdakisevgiliinsanla sessiz sakin ve denizli bir şey yapmak istediğimize karar vererek büyükçekmece'ye gidip sahilde güzelce yürüdük, köfte ekmek yedik, güneşin batışını izledik. çok keyifliydi...
ne diyim; "bahar geldi, hoş geldi" :)

4 yorum:

  1. Proğramın harika 2. v2 3. ye eşlik edebilirim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili crazywomanrosemary,
      teşekkürler;) olur tabi, neden olmasın:)
      sergi gezesin var sanırım? o halde bir haberim var: nisan sonunda pera müzesi'ne goya geliyor!

      Sil
  2. nasıl geçti Ezgicim?
    valla zordu ya..matematikten asla geçemeyeceğim diye düşünüyorum:)
    ben hala toparlanamadım acayip yorulmuşum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Milena,
      geçmiş olsun hepimize canım!
      valla zordu bence de, pek çalışmadığım için de zor gelmiş olabilir tabi bana.
      muhasebe, iktisat ve matematikte zorlandım ben de; bakalım nasıl gelecek sonuçlar;)

      Sil