Çarşamba, Nisan 04, 2012

korkma, aşktan ölmez insan

2 yorum:

  1. Güzel Fikir ! Bloglar renkleniyor. Az önce başka bir blogda da 120 den fazla şarkı yüklendiğini gördüm. Elbette bizden olanlar daha güzel! Nazan ı ben de severim, teşekkürler. Çok güzel faaliyetler olabiliyormuş bloglarda, içine girdikçe daha da güzelleşiyor bu iş. Herkesin ayrı bir dünyası var ve herkesle paylaşıyorlar! Adabı ile olursa büyük bir zenginlik. Parça bitti! ben işime dönmeliyim :) slm herkese , senin takipçilerine yani :) Zenginlikler, paylaşılarak daha da artıyor!

    YanıtlaSil
  2. sevgili cengiz,
    ne kadar samimi ve hoş bir yorum bu!!!
    teşekkürler;)
    aynı fikirdeyim: "herkesin ayrı bir dünyası var ve herkesle paylaşıyorlar! adabı ile olursa ne büyük zenginilk".
    bu nedenle çok seviyorum ben de blogları!

    YanıtlaSil