Pazartesi, Mayıs 14, 2012

blog'u tweeter'laştırmak- 10

@ girdiğim her markette ne zamandır gözüme takılan "uno elmalı tarçınlı tart"ı denedim nihayet!
ne diyim; denemeyen bin pişman :)


@ geçen hafta, aşağıdaki yazımda bahsettiğim mongolian barbeque'ye "yeniden gidelim" dedik.
fakat gidince gördük ki, yerinde yeller esiyor!
beşiktaş'ta da bir şubesinin olduğunu duymuştum önceden. bilgisi olan var mı???
@ salataya ekşi yeşil elma koyun!!! (kabuğu soyulmuş, küçük küçük doğranmış şekilde.)

@ o değil de, brezilya fönünü, lazer epilasyonu vs keşfeden modern çağ, hala evler için "kalıcı temizlik" çözümü bulamadı ya! hem şaşırıyorum hem kızıyorum!
ertesi gün bile, o ilk günkü temizlik sonrası güzelliğini koruyamıyor ya evler, deli oluyorum deli!!!
:)

@ bir de ben düşündüm de, "modern evler de birbirinin tekrarı esasen"..
yani şöyle, geleneksel/ klasik evlerden kaçayım diye diye yine herkesin evi birbirine benzedi! :)

8 yorum:

  1. cidden çok mu güzel tart ya bak şimdi canım istedi hemen denenecek:)
    son konuya bayıldım bu ne ya bu tek tipleştirme sevdası nedir giyselerde evlerde sürekli aa bu şık bu rüküş size ne kadının/adamın tarzı bu içinden o geliyor dimi?Evimiz şahanede mimar tüm evleri beyaz yaptı hepsinde nişmi ne o halttan herşey hep aynı:)çok acayip cidden..
    sınavlara az kaldı ya çalışıyomusun?off ben çok yavaşım daral geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Milena,
      ııımm ıımm, çok güzel; dışı çıtır gibi, içi yumuşak gibi:) tez zamanda denemelisin!

      tek tipleştirme rahatsız ediyor beni de. moda denen şey öyle bir şey ki, başka şans kalmıyor insanlara!

      bu hafta (yani bugün) çalışmaya başlamayı planlıyordum ama, saatlerdir bilgisayar başındayım :/

      Sil
  2. o tartı görünce bi canım çekti yaa yarın alıcam gidip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili KitapAyracı,
      kaçırma bence de, hemen dene;)

      Sil
  3. tarti gece gece oraya koydun, hepimiz sayende aserdik:) Neyse bu tartlardan eve stok yapmak lazim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      haklısın canım, kendim çılgınlarca yiyorum diye herkes yesin istedim :D
      afiyet olsun hepimize:)

      Sil
  4. go mongo var, moğol mutfağı. bildiğim kadarıyla anadolu yakasında suadiye'de, bir de istinyepark'ta var. taksim-talimhane'de de olabilir, pek emin değilim. afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili soluk,
      teşekkürler;)
      bi araştırayım.

      Sil