Perşembe, Mayıs 24, 2012

büyüyorum ben, belki de yaşlanıyorum- vol 3


büyüdükçe masrafları da büyüyor insanın! 
hey allahım, nereden çıktı bu altın takı sevdası? 
1-2 yıl öncesine kadar son derece “kitsch” gelirken :)

(evet yakın zamanda kemal iskender hoca'nın dersine katıldım;) http://www.ykykultur.com.tr/etkinlik/soylesi-kitsch)


o değil de, önümüzdeki pazartesi yine ders var: http://www.ykykultur.com.tr/etkinlik/soylesi-manyerizm
ben otistikler derneği'nde olacağımdan katılamayacağım maalesef. ama, siz katılın bence; gerçekten keyifli oluyor.

bir de sevenlerine duyurulur:
irvin yalom'un yeni kitabı çıkmış!

6 yorum:

  1. Hiç hoşlaşmam altın takıdan.
    Yapmayın ne olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Cessie,
      senin de hoşlanacağın günler gelecek, ni ha ha ha ha haa:)

      Sil
  2. o altin sevdasi herhalde hormonal bir sey, yas buyuyunce iyykkk ben mi altin mi derken, esasinda cok da zarif seyler varmis diyerek altin secerken buluyor insan kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      aynen öyle!!
      nasıl oldu, ne zaman oldu anlamadım yemin ederim.
      bildiğin, kuyumcu önünden geçerken ayakkabıcıların önünden geçerken sergilediğim davranışları sergilemeye başladım:D

      Sil
  3. ha ha yaşla ilgili olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deeptone,
      korkarım kabul etmeliyim:)

      Sil