Çarşamba, Mayıs 02, 2012

yani... olmuyor...

hayatımızı, gelecek günlerimizi ve ilişkimizi derinden etkilemesi muhtemel olan o haberi alalı tam bir hafta oldu...

"her kararında yanındayım elbette ben... onun için, kariyeri için iyi olacaksa gitsin elbette... bir şekilde, çok zorlansak da, dayanırız elbette... ölmeyiz yani..."
böyle düşündüm bir haftadır...

ama şimdi ben, o haberi duyduğumdan beri yalnız kaldığım bu ilk gecede, gözyaşlarıma hakim olamıyorum...
nefes alamıyorum gibi hissediyorum..

öyle mutluyum ki ben onunla bu şehirde.. 
öyle mutluyuz ki... 
dünyadaki hiçbir şeyin, ne olursa olsun hiçbir şeyin bunu bozmaya değmeyeceğini düşünüyorum...
ona sarılmadan bir yılı nasıl geçirebileceğimi...
onsuz bu şehirden nasıl keyif alabileceğimi...


geçtiğimiz yolları arıyor gözüm yine...

15 yorum:

  1. kısa ama etkileyici bir yazı.
    İnsanın en ihtiyacı olan insandan ayrı kalması çok kötü bir duygu.
    Allah kavuştursun ne diyim ki..Umarım bu yeni durum sizi mutlu etmekten başka birşey yapmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Aysun,
      çok teşekkürler.
      evet pek çok şeyin eksik kalması demek ondan uzak olmak..
      henüz ayrılmadık. bakalım hazırlanıyoruz..

      Sil
  2. bazen sınav gibi çıkıveriyor insanın önüne böyle engeller... en kısa zamanda kavuşmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sırrakalem,
      aynen dediğin gibi, "sınav".. aşabileceğimize inandığım bir sınav.. ama çok canımızı acıtacak belli ki..
      çok teşekkür ederim güzel dileğin için! (henüz ayrılık vakti gelmedi zaten;))

      Sil
  3. çok zor bi durum..1 yıl da uzunmuş ya :( Allah kolaylık versin..hayırlısı olur inşallah her ikiniz için de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili GulsahElpe,
      teşekkür ederim destek için..

      Sil
  4. canım üzülme.. zaman nasıl çabuk geçiyor bilemezsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Mia Wallace,
      haklısın aslında..
      asker bekleyen çok arkadaşım oldu mesela ve hakikaten geçiyor zaman..
      umarım çok zor olmaz bizim için de.

      Sil
  5. böylesi güzel bir sevgi için mekan/zaman kavramı anlamını yitirir, birbirinize daha çok bağlanmanızı sağlar diye düşünüyorum. (klasik ama) birbirinizin değerini anlamanız için bir fırsat bu aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      okuduğum bir kitaptan bir bölümü hatırlattı bana söylediklerin..
      "dostluğumuz zaman ve uzaklıkla sınırlıysa, o yok demektir. zaman ve uzaklıkla sınırlı olmayanı yaşıyoruz biz."...

      Sil
    2. evet, aynen öyle...

      Sil
  6. Canim zor bir durum, her seyi birliikte yapmaya alisinca ve birlikte yapilan herseyden keyif alinca gercekten zor. Ben de sevgilimden(simdi esim) ayri sehirde yasadigimda her el eletutusmus cifte, sinema kuyrugunda birlikte bekleyen sevgililere uyuz oluyordum benim sevgilim yanimda yok diye, cok ozledigimden,ama seneler cok caik geciyor, onemli olan hakikatten birbirninizn dgerini bilmeniz, bir sene r sekilde gecer,sakin kendinizi ve birbirinzi uzmeyn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      aynen dediğin gibi "her şeyi birlikte yapmaya alışmak ve birlikte yapılan her şeyden keyif almak"...
      umarım dediğin gibi hemencik geçer;)

      Sil
  7. Konuyu tam olarak bilemesem de yazılanlar içimi acıttı, eşimden bir yıl ayrı kalacağımı düşündüm, düşünemedim...

    Şu bir gerçek ki böyle bir zorluğu aştıktan sonra aradaki sevgi çok daha güçlenir, bunu düşünüp sabretmeniz dileğimle, umarım bir an önce biter o 1 yıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Pontinin Takıları,
      düşünme! allah düşündürtmesin, kimseyi sevdiğinden ayırmasın..
      bizim de ayrılık vakti henüz gelmedi. o nedenle düşünme aşamasındayım ben de ve düşüncesi bile zor..
      teşekkürler güzel dileğin için; umarım bir an önce biter..

      Sil