Cumartesi, Haziran 02, 2012

moonrise kingdom

bildiğiniz üzere, ikinci üniversite kapsamında ik yönetimi okuyorum aöf'de. 
ilk yılım, bu hafta sonu da ilk finallerim.. 
insan hiç değişmiyor. 26 yaşındayım ve iki haftadır, yıllardır olduğu gibi, ders çalışmamak için ya erkenden uyku bastırıyor ya hiç olmadığı kadar kitap, uykusuz vs okuyasım geliyor ya internette zaman geçiriyorum saatlerce... 
bir yandan da suçluluk duymayayım diye, ağırlıklı olarak evdeyim, biraz fedakarlık yapıyorum gezmelerden..

neyse, sınavlar çok da önemli değil esasen. 
yıl boyunca sergilere, filmlere, oyunlara, konserlere indirimli girdim ya, daha ne isterim. (her yerde öğretmen indirimi olmuyor zira)



tabi bu arada, ca'nım cannes açılış filmi gelmiş vizyona, hem de ca'nım edward norton'lı, 2. haftasını oynuyor hem de. hala izleyemedim, yanarım yanarım ona yanarım.
neyse, sınavlardan sonra artık, çok sıkı çalışıyorum çünkü, bildiğiniz gibi değil!!!

fragmandaki güzel, fransızca şarkıyı da paylaşayım da, sıkı çalışmama döneyim derhal :)

10 yorum:

  1. nefis filmdi. o hardy'li sahildeki dans sahnesi de. perşembe günü yazdım ben de bu filmi.
    :)

    haberlerin de güzelmiş. hadi çalışşşşş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deeptone,
      izleyeceğim bu hafta filmi;)
      çalışmaya gerek kalmadı, geçti bitti bile:p

      Sil
  2. Denedim bir türlü izlemeye alamadım sonra gene deneyeceğim.Bu arada meslekdaşmışız.:)Yazılarını sevdim görüşürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili huyumkurusun,
      bu ara biraz sıkıntılı "izle" butonu.
      psikolojik danışman mısın sen de? ne güzel!
      bir de kaplumbişleri çok seviyoruz sanırım ikimiz de;)

      Sil
  3. Biliyor musun bende de aynısı olur.Bir dönem Attila İlhan şiirlerine takmıştım sınav dönemleri hatta kendi sesinden bulursan dinle ;)
    Filmi de merak ettirdin hani-ben de finalimi veriyim de izleyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      baksana ama, nasıl güzel bir şeye vesile olmuş:)
      izledim ben de, çok da beğendim, yazıcam hatta;)

      Sil
  4. moonrise kingdom yazımı da oku ama istersen zamanın olursa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deeptone,
      okudum;)
      yani ilk yorumundan sonra hemen okumuştum, bi daha okuyim;)

      Sil
  5. sen bana hiç gelmiyosuuuun hiç olmazsa mimle gel.
    mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deeptone,
      geliyorum aslında;)
      ama sessizce:>
      bakıyorum mim'e.

      Sil