Cuma, Eylül 07, 2012

kemal iskender

katıldığım bir seminerinde, konu konuyu açmıştı, bir şekilde çanakkale savaşı'na gelmişti de "çanakkale ile ilgili okumadığım yerli- yabancı önemli kaynak yok" demişti kendisi..
çok etkilenmiştim!

hayattaki temel sıkıntım ilgilerimin dağınıklığı- bir şeye odaklanamamış olmak, evet, bunu zaten biliyorum ama..
hani mesela en çok merak ettiğim konu ile ilgili bile, en fazla kaç kitap /makale/ araştırma okumuşumdur acaba?
sadece ben de değil, hepimiz..
herhangi bir konu ile ilgili "o konu ile ilgili önemli tüm kitapları okudum" diyebilir miyiz?

bu arada, yazın seminerler olmadı, bildiğim kadarıyla?
ne zaman başlayacak, bilgisi olan var mı?

(şimdi konumuz bu değil ama; okumayan/ okumayı sevmeyen bir toplum oluşumuza fena takılıyorum ara ara.. niye yani niye? çok kızıyorum:( ) 

2 yorum:

  1. Ayni durum bende de var hic bir konuda tutkum yok, hobim yok, ilgim yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      bu konuda da benziyoruz;)
      bence ilgimiz çok da, tutkumuz yok..
      gezmek, yeni yerler görmek olabilir belki bizimki?
      yunan adaları yazılarını okudum, çok sevdim bu arada! yoruma gelicem bilahare;)

      Sil