Pazartesi, Ekim 22, 2012

ne güzel şarkısın sen!

8 yorum:

  1. şarkının güzelliği bi yana, asıl diyeceğim şu bu yanda film kitap almanağı gibi bi şey tutmuşsun ya ne güzel olmuş. lise zamanlarım geldi aklıma okuduğum kitapları yazardım bi deftere unutmayım diye. böyle dandik 85 kuruşa falan satılan bloknotlardan biriydi. üzerinde nba takımlarının amblemleri vardı. defter kayboldu. sonra internet denen şey girdi sıcak yuvama deftere kaleme gerek kalmadı. websiteleri var bu işi yapan şimdi. girip farenin sol tuşuna basmak kalıyor sadece. vermiyor o tadı. neyse o güzel defterler güzel atlara binip gitmişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili la petite mort,
      ben de liseden bu yana kitapları da filmleri de listelerim. önceleri defterlerim vardı benim de.. sonra buraya not etmeye başladım. 3 kitaptır ayrıca bir deftere de özetliyorum bir yandan;)
      kalem kağıttan uzaklaşmamak için çabalıyorum ben de.. dediğin gibi, o tat bambaşka!

      Sil
  2. Güzel şarkı ,güzel yorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili pınar,
      kesinlikle;)
      yıllardır ara ara dinlerim ben..

      Sil
  3. Ezgii ne güzel ne sıcak şeyler paylaşıyorsun sen,yeni dinledim ve çok sevdim :))bu arada tembelliğime ver yazmamamı neredeyse her yazdığına yorum bırakacak halde oluyorum.okuyunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      mutlu oldum yorumuna, teşekkürler:D
      sen de yazsana, ben de yoruma geleyim!

      Sil
  4. ahh çok ilginç bir tesadüf oldu bu =)
    bende daha bugün izledim güzel bir tatil günü planıma kattığım pek sevilesi film.. izleyip ardından bloglara göz atarken gördüm paylaştığını.. tatlı bir gülümseme oluştu =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili MeRiÇ,
      film de şarkı da pek bi sevilesi;) ne iyi etmişsin yeniden izleyerek.
      ve evet tesadüfler! bayılırım ben de:
      http://pinkket.blogspot.com/search/label/tesad%C3%BCf

      Sil