Çarşamba, Ekim 31, 2012

güzel mi bakımlı mı?

ben bugün düşündüm de,
"çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır"
değil de
"güzel kadın yoktur, bakımlı kadın vardır"
olmasın sakın o?


sonuçta, bakımla gelen güzellik, pek gerçek güzellik değil sanki :)
itiraf edelim, 2 gün banyo yapmasak, saçımızı taramasak, krem sürmesek, kaşımıza dokunmasak yüzümüze bakılmaz öyle değil mi?

(güzellik mevzuunun neden hep kadın üzerinden konuşulduğu elbette sinir bozucu  bir nokta olup, ayrı bir yazı konusudur)

14 yorum:

  1. kadının güzeli çirkini yoktur bakımlısı vardır diyelim kısaca ne dersin?...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili crazywomanrosemary,
      olur, bana uyar;)

      Sil
  2. Ben kaşlarımı hiç almıyorum, bazen 3 gün banyo yapmadığım oluyor, saçlarımı da gelişigüzel topuz yapıveriyorum ama yine de yüzüme bakılıyor :)
    Güzellik içtedir bence ;)
    Tabii bir de neye öncelik verildiğine bağlı. Kimse benim gibi olmak zorunda değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Düş Kızı,
      şanslısın o halde, ne güzel;)

      Sil
  3. Kesinlikle katılıyorum :) Hele ki bazı zamanlar bile isteye salıveresimiz geliyor kendimizi... 'Çirkin kadın yoktur' çığlıkları boşa o zaman :) En iyisi olabildiğince kendimizi kaybetmeyip bakımdan ödün vermemeli... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Sevgi Babacangil,
      :)
      evet hatta ben bazen de salıyorum salıyorum ki, aniden özenince "vaauv, ne güzel oldum" diyeyim :D
      tabi yine de elden geldiğince kendimize bakmak gerekli;)

      Sil
  4. Aynen ben de öyle :D 'Yüzüm gözüm açıldı, pek bir güzel oldum' derken buluyorum kendimi :) Yaşasın cımbız, yaşasın banyo ve makyaj malzemeleri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Sevgi Babacangil,
      hehe:) iyi taktik bizimkisi!

      Sil
  5. evet :) bende onun için hemen hiç makyaj yapmam neysem o . kendine dikkat etmek kişisel bakım ayrı tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili elma kurdu,
      kendimizi nasıl iyi hissedersek öyle;)

      Sil
  6. aaah aaaah benim saçlarım mesela kıvırcık : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mine,
      oldum bittim çok severim ben kıvırcıkları;)

      Sil