Salı, Ekim 09, 2012

yeni kitaplarım!

daha önce de pek çok defa bahsettiğim gibi, çok fazla kitap satın alıyorum. okuyabileceğimden çok daha fazla yani. 
zaman zaman "korkarım, kitaba sahip olmayı kitabı okumaktan bile daha çok seviyorum" diye düşünüyorum.. 
bu nedenle sıklıkla kendime "şunu okumadan yeni kitap almayacağım" gibi eğitici kısıtlamalar getirmeye çalışsam da, çoğu zaman kendimi tutamıyorum.

hatırladığım kadarıyla en son
haziranda:
* spinoza problemi'ni ( ee yalom yeni kitap yazmış, okumadan olmaz..)

evekitap.com'dan temmuzda:
* masumiyet müzesi'ni (ne çok severim orhan pamuk romanlarını..)
* sineklerin tanrısı'nı (okumamak olmaz..)

ve ağustosta:
* amok koşucusu'nu (freud müzesi gezilmiş, zweig'a ilgi depreşmiştir;))
almıştım.

eylülde de: 
çok şanslı bir insan olduğumdan mütevellit yedinci gün'ü çekilişte kazanmıştım;)

bugün de 4 yeni kitap aldım!
* leyla navaro- haset ve rekabet (mesleki okuma için gerekiyor...)
* melanie klein- haset ve şükran (mesleki okuma için gerekiyor...)
* hüsnü arkan- menekşeler atlar oburlar (mino'nun siyah gülü'nü okuduğumdan beri aklımdaydı ve bugün d&r'da indirmdeydi!)
* ece temelkuran- kayda geçsin (çıktığı günden beri aklımdaydı ve bugün d&r'da indirmdeydi..)

cumartesi de mephisto'da kırmızı kedi yayınevi'nin bazı kitapları indirimdeydi
* abis'i aldım aslı tohumcu'nun (milli eğitim'deki tartışmadan beri aklımdaydı!)

iyi okumalar herkese, kendime de almaktan çok okuyacağım günler diliyorum;)

12 yorum:

  1. Ahhh canım :)))
    nasıl da benziyormuşuz bu konuda..Kitap okumaya bayılıyorum,kitapevlerinde kendimi kaybediyorum,(alışverişkolikliğimin uzantısı diye düşünürdüm hep ama zaten alıp okumak istediğim bir kitabı,D&R'da %25 ya da %50 indirimli görünce,nasıl almayayım?!) :p

    Ama tüm bunlara rağmen sanırım çok da şakır şakır kitap bitirmiyorum..
    Daha daha bollll okumalı günlere.... :)))

    Burcu
    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Burcu,
      :)
      daha fazla okuyabilmek dileğiyle.

      Sil
  2. Kayda gecsin guzel bir kitap.malesef bu gunleri anlatiyor.husnu arikan in bu kitabini duymamistim.mino yu ise cok sevmistim.o kitap nasil bir anda bitti anlamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      ece temelkuran seviyorum, bakalım ne zaman okuyabileceğim;)
      ben de mino ile beraber öğrenmiştim başka kitapları da olduğunu..
      mino çok çok güzeldi!

      Sil
  3. aaa abisi merak ettim şimdi boooool kitaplı günler olsun varsın kipatlara harcayalım para : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mine,
      kipatlar can'dır;)
      abis'i yazıcam yakında!

      Sil
  4. ezgi`m seni cok iyi anliyorum bende evde beni okunmasi icin beklenen kitaplarim olmasina ragmen dayanamayip aliyorum.biri bize dur desin yoksa gidisat fena:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili agresif prenses,
      "almayalım almayalım" diyoruz da, bazen bakmak, dokunmak bile iyi geliyor evde;)
      değil mi ama:)

      Sil
  5. hihi maşallh yazık sana çok müsrifsin çok.

    kırmızı kedi seviyom ben de.
    :)
    ama orijinal değilmiş boyaymış o kediler.
    hihihihiiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deeptone,
      :)
      kırmızı kedi, metis, yky favorilerim;)

      aaa öyle miymiş? :D

      Sil
  6. ayrıntı, metis, gözdelerim.
    :)

    YanıtlaSil