Pazar, Kasım 25, 2012

27 oldum ben!

dün doğum günümdü benim!
düne kadar "vay efendim, doğum günü kutlamak da neymiş, ne önemi var böyle şeylerin" diyen bir insandım.. ve fakat dün yaşadığım sürprize bi mutlu oldum bi mutlu oldum anlatamam:)
sevdiğim, yakınım olan pek çok insanın davet edildiği bir toplaşma organize etmiş hayatımdakisevgiliinsan, cihangir'de sevdiğimiz bir mekan olan erciyes'te.. 
gelen, gelemeyip de mesajlarıyla, aramalarıyla yanımda olduğunu  hissettiren herkes çok mutlu etti beni. 
hep diyorum ya "hayat sevdiklerimizle güzel, anlamlı"  diye; dün de bunu yoğun olarak hissettiğim bir gündü..

şunu düşündüm bir de:
yaşlanmaktan, yaş almaktan hiç korkmuyorum ben. 
ve bunu da şuna bağlıyorum; anlamlı ve coşkulu yaşıyorum çünkü.. sevdiğim şeyleri yapıyorum.. mutluyum kısacası.. 
bence "yaşlanma korkusu"  en çok pişmanlıklarla, yeterince dolu/ verimli yaşadığını hissedememekle ilgili çünkü..

velhasıl, umarım yeni yaşımda da yaşam sevincimi, coşkumu kaybetmem ve yakınlarımla çok güzel zamanlar geçiririm;)

(yeni türkü, sezen aksu, fikret kızılok, bülent ortaçgil gibi üretken ve büyük sanatçıların sürekli şarkılarını keşfediyorum, sürekli değişiyor favorilerim. bu ara da buna takığım, iyi dinlemeler;))


24 yorum:

  1. Nice güzel,sağlıklı ve sevdikleriniz ile birlikte geçireceğiniz yaşlara her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili serzeniş,
      teşekkür ederim! inşallah:)

      Sil
  2. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun. Yarım saat sonra da benim doğum günüm. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Güven Turan,
      teşekkür ederim!
      sizin de doğum gününüz kutlu olsun:)

      Sil
  3. doğum gününüz kutlu olsun. "teninle konuşmak" hüsnü arkan'ın yorumuyla sanki daha güzel. yok yok kesinlikle daha güzel. keşke ezginin günlüğünü bırakmasaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Murat Gil,
      teşekkürler!
      evet hüsnü arkan da çok güzel söylüyor, hatta jehan barbour da. ama benim favorim, ortaçgil;)
      hüsnü arkan'ın solo albümü de on numara bu arada!

      Sil
    2. hüsnü tek başına da güzel ama grupla daha bir hüsnü idi:) böyle güzel gruplar dağılmamalı. Tek başına bir mazhar MFÖ değil gibi :D

      Sil
    3. sevgili Murat Gil,
      haklısın.
      ezgi'nin günlüğü müzikal olarak da duruş olarak yeri doldurulamayacak bir grup.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sevgili sırrakalem,
      çok teşekkür ederim;)

      Sil
  5. Biraz geç oldu ama yeni yaşın kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Pire Kızı,
      teşekkürler!
      geç olsun güç olmasın;)

      Sil
  6. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun. sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar sizinle olsun..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yaren,
      çok teşekkür ederim güzel yorumların için:)

      Sil
  7. Mutlu bir ömür diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. Nice güzel senelere...

    "Mutluyum" diyebilmek ne kadar güzel olsa gerek. Bu duyguya sahip çok da kimse yok diye düşünüyorum. (nazar değmesin, çok dile getirme:) Şaka bu, yana Allah mutluluğunu daim etsin, bir ömür sürsün...

    İyki doğmuşsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      teşekkür ederim!
      paylaştıkça artmıyor muydu mutluluklar? ;)

      Sil
  9. Nice mutlu yaşlara...En kötü günlerin böyle olsun Ezgi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      teşekkür ederim canım:)

      Sil
  10. huzur dolu yaşların olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili morumsu balon,
      ne güzel dilek!
      teşekkür ederim;)

      Sil
  11. doğum günün kutlu olsun nice nice güzel senelerin olsun .şarkı seçimin harika dinlemediysen Kimseye anlatmadım şarkısını da dinle umuyorum ki onu da beğenirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Elfida,
      teşekkür ederim;)
      bakayım şarkıya.

      Sil