Salı, Kasım 06, 2012

evim sensin- izlemeden önce bir kez daha düşünün!




bildiğiniz üzere, bir türkfilmisever'im ben.
buna rağmen evim sensin'e gitmeyi pek düşünmemiştim.  gerek fahriye evcen'e olan antipatim gerek fragmanına denk gelmiş fakat hiç etkilenmemiş oluşum gerek de vizyonda alternatif oldukça iyi filmler oluşu nedeniyle..
ve fakat, pazar günü söz verdiğimiz arkadaşlarımızla buluşmak için cevahir'e gittik ve onların aldığı biletlerle bu filme girmek durumunda kaldık! oysa ki skyfall, bulut atlası ve gergedan mevsimi hemen yanıbaşımızda akıp gidiyordu:(

velhasıl başladı film. tam bir klişeler yumağıyla, düzenli bir şekilde akmayan bir senaryoyla, yapay diyaloglarla karşılaştık.. özcan deniz yine dimdik yürüyüşü, kasları ve atletleriyle, artistik cümleleriyle karşımızdaydı. fahriye evcen'den zaten hiç hazzetmiyordum da, bu kadar da saçmasapan oynayacağını yine de düşünmemiştim. gülüşü mesela kulağınızı öyle tırmalıyor ki, karşınızda 12 yaşında bir çocuk var zannedebilirsiniz! film ikinci yarıdan sonra da tam bir ajitasyon, sanki ağlayasınız diye çekilmiş..

çok fazla film için söylemedim bunu sanırım, ama, gerçekten çok kötüydü film, neresinden tutsan olmuyordu yani.

her şeye rağmen, filmde beğendiğim bir nokta oldu! o da müzikleri... gerçekten güzeldi. bir de fahriye evcen'in türkü söylediği sahneler vardı ve inanamadım, gerçekten dokunaklıydı! "bu kızın da iyi yaptığı bir şey varmış demek ki" dedim:)

bir de filmin esinlendiği/ uyarlandığı (ben bu noktaya çok takılmıyorum. sinema tarihinin olağan işleri bunlar. herkes- yapımcı bulduğu ve yasal prosedürleri hallettiği takdirde- beğendiği bir filmi yeniden çekmekte özgür bence) "a moment to remember" oldukça iyi bir filmmiş! bilginize;)


14 yorum:

  1. Arka fonda bir müzik vardı.Yabancı bir şarkının müziği gibiydi sanki daha önce duyduğum bir müzikti ama nette araştırdım bulamadım.Sen biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili özlem ce,
      valla ben pek çok müziği beğendim de tanıdık değillerdi.. maalesef bilemiyorum o nedenle.

      Sil
  2. gitmeyi düşünüyordum bende, bir daha düşüneyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. film hakkında benim gibi düşünen birileri olduğunu bilmek güzel :))

    YanıtlaSil
  4. ben bu filmi baya merak ediyordum, hatta izleyesim vardi bu postu okuyunca biraz hevesim kacti. bundan onceki ozcan deniz filmine karsi inanilmaz bir onyargim vardi, izleyince sevmistim, bunu de severim diye dusunmustum, simdi neyse sinemaya gitmeye gerek yok evde izlerim bariye dondum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      aynen canım, ben de sevmiştim "ya sonra"yı - eksiklerine rağmen..
      ama bu film gerçekten kötü. yine de evet merak ettiysen evde izle tabi de, sinema hakkını diğerlerinden yana kullan bence;)

      Sil
  5. Ben de aksi gibi Türk filmlerine ısınamıyorum bir türlü alışkanlık olsa gerek..Yorumlarına kotum ama :))
    Takipçin olduk,bize de bekleriz ;)
    e-nsisters.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. sevgili e-nsisters' blog,
    komedi, korku tarzı olmadıkça severim ben.
    çağan ırmak, z. demirkubuz, reha erdem, onur ünlü mesela..

    gelirim ziyaretinize ben de;)

    YanıtlaSil
  7. facetekı arkadaşlarım ballandıra ballandıra anlatıyor meraklandım doğrusu ama özcan denızıı sevmıyorum yoksa coktan gıtmıstım.ama gtmeyecegım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uçurtma avcısı,
      doğru yoldasın bence;)

      Sil
  8. orjinalini izlemiş ve bayılmıştım
    bence de buna gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili morumsubalon,
      benim de hedefim o, en yakın zamanda izlemeyi planlıyorum!

      Sil