Cuma, Aralık 07, 2012

okullarda üniforma/ serbest kıyafet


2,5 yıl önce yazmıştım  bu konuda:


4 yorum:

  1. serbest ama mesela pazardan alınma olanlar zorunlu olsa bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mine,
      iyi fikir:)
      markalar, pahalı giysiler yasak olsa mesela..

      Sil
  2. yazdıklarına tamamen katılıyorum. çok çok haklısın. okulları markaların yarıştırıldığı bir ortama itmekten başka bir gerekliliği olmayan bir uygulama olur bence. yetkililerin gerekçesi ne bilmiyorum ama üniformanın ne zararı oldu da bu yenilik gerekli bulundu merak ediyorum doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      inan ben de onu sorguluyorum günlerdir..
      sempatik görünme ve "politik oy kaygısı" diyeceğim ama, bu değişikliğin ailelerin de pek hoşuna gittiğini sanmıyorum..

      Sil