Salı, Şubat 26, 2013

bugün mesleğin için ne yaptın?!

"ben eğitimci değilim öğretmen değilim..
temelde, bu, hükümetlerin yanlış politikalarından kaynaklı.. 
ben sağlık hizmeti çalışanıyım esasen..
ruh sağlığı için iyileştirici bir hizmet vermek üzere eğitim aldım, bakın psikolojinin dersleri ile neredeyse bire bir aynı derslerim..
ben psikolojik danışma kuramlarını biliyorum.."
diye anlatmaya çalışıyorum 8 yıldır..
yine de insanalrın gözündeki imajım
"eğitim fakültesi çıkışlısın ve yata yata ders geçtin"..


öyle arada kalmış bir durum mesleğiminki:
ruh sağlığı çalışanısın ama eğitim fakültesine bağlısın
eğitim fakültesine bağlısın ama öğretmen değilsin...

10 yorum:

  1. üzüldüm. ne olduğun belli değil desene şuna sen :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Hayal Meyal,
      aynen öyle maalesef..

      Sil
  2. veya en kötüsü, öğretmen olduğun kabul edilse bile öğretmen muamelesi görmemek. yaptığın işin küçümsenmesi, ve tekdüzeliğe mahkumiyet. çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kurabiye corek,
      aslında öğretmen olmadığımız kabul edilse daha iyi, sadece okulda öğretmen dışında başka uzmanların da çalışması gerektiği kabul edilmeli!
      yaptığımız işin anlaşılıp değer görmesine daha çok var maalesef..

      Sil
  3. Ne desen haklisin bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      teşekkürler canım anlayışın için..

      Sil
  4. severek yapıyorsan mesleğini çok da önemli değil gerisi...

    YanıtlaSil
  5. Evet, Araf'ta kalmış gibi ne olduğunuz belli değilse de severek yapıyorsanız gerisi çok da önemli değil, zeze'ye katılıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nurtendemirel,
      görece yeni ve kendine yer edinmeye çalışan pek çok şeyin derdi bu maalesef..
      teşekkürler destek için;)

      Sil