Pazar, Şubat 10, 2013

"hay arkadaş! nasıl bekar evi benimki? makarnayı özledim resmen" :)

derdim ben..
sonra, 5 gün boyunca nasıl olduysa dışarıdan beslendim. -ki ev yemeklerine, sağlıklı&kaliteli&yeterli beslenmeye, evde yemek pişmesine olan düşkünlüğümü bilenler bilir-
yemin ederim, bekar erkek kafasını anladım ve çok da hak verdim onlara!
yemek için alışveriş yapmak yok, yemeği pişirmek yok, sofrayı hazırlamak yok, toplamak yok ve bittabi bulaşık yok!!!


aman allahım, nasıl bi zaman kazanma, düşünsenize!
ki ben evde sadece akşam yemeği yiyebiliyorum, diğerleri işteyken halloluyor. bir de 3 öğün için tüm bunları yapmak insanın epey zamanını alıyor olmalı..
kendim için sürdürülebilir olmadığını biliyorum sürekli dışarıdan beslenmenin; ama arada bir yapıcam bunu! pek hoşuma gitti ;)

4 yorum:

  1. evet arada bir hele de bekarsa insan yapmalı benim öğrencilik ve çalıştığım zamanlarda yani tek başıma otururken evde yemek yapmakla pek alakam yoktu doğrusu belki de öylesi daha mı güzel oluyor ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mine,
      dediğin gibi "arada bir" ideali sanırım ;)

      Sil
  2. Su bir senedir neredeyse bizim ev hallerimiz oyle, onceden corbasindan tatlisina her aksam bir suru ozenli yemek yapardim, sonra baktim ki bunun sonu yok, zaman yok, enerji yok, kendiliginden boyle olduk, simdi genellikle disaridan soyluyoruz veya pratik seylerle besleniyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      dengede tuttukça sıkıntı yok bence;)

      Sil