Cumartesi, Şubat 16, 2013

menekşeler atlar oburlar- hüsnü arkan


mino'nun siyah gülü'nü okuduğumdan beri, aklımdaydı hüsnü arkan'ın diğer kitaplarını da okumak.. taa ekim ayında aldığım menekşeler atlar oburlar'ı okumak da şubata kısmet oldu..
konu, yine bir "dönem" hikayesi, darbeler, izmir, kasaba hayatı..
fakat, mino kadar hoşuma gitmedi bu kitap.. kurguyu o kadar güçlü, anlatımı o kadar sürükleyici bulmadım..
yine de, yer yer sağlam tahliller ve tespitler var, altını çizdiğim pek çok cümle de var..
okuyan var mı? yorumlarını merak ediyorum!

ve, kitaptan etkileyici bir alıntı:
"oysa aynalara bakma çağı, değişim çağı ne güzeldir. insan yaşarken farkına varamıyor bunun. çocukluğunu sevdiğinde büyümüş oluyor."

6 yorum:

  1. Okumadım ama Mino nun siyah gülü nü merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Bahar,
      Mino'nun Siyah Gülü çok güzel bir kitap! kesinlikle tavsiye ederim.
      bu da kitabın şarkısı:
      http://www.youtube.com/watch?v=1aM6pjghgko

      Sil
    2. Dinledim canım güzel beğendim:)

      Sil
    3. sevgili Bahar,
      beğenmene sevindim;)
      kitabı okuyup dinlediğinde daha bir hüzünlü gelecektir..

      Sil
  2. benim de Hüsnü Arkan'dan okuduğum ilk kitaptır ve sırada şimdi Mino var ;)

    ben beğenmiştim:
    http://peacelilyozge.blogspot.com/2012/11/iki-kitap-bir-oyun.html

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      mino'yu çok daha fazla seveceğine eminim!
      okumuştum yazını;)

      Sil