Perşembe, Mart 07, 2013

mehmet erdem üzerinden bir popülarite sorgulaması :)

5 yıl önce "sınıf" diye bir dizi vardı.. 7-8 bölüm gitti, sonra da bitti sanırım.. dizide beni çeken şeyse jenerik müziği idi..
çok çok etkileyici bir erkek sesiydi duyduğum..
araştırıp "mehmet erdem" olduğunu öğrendim..
sonra "polis" filminde "olur ya"yı söylüyordu aynı etkileyici ses.. aylarca dinledim o tek şarkıyı..

sonra yıl oldu 2012-2013, bir anda ünlü oldu mehmet erdem!
bir şeyin bir anda patlaması, tutması nasıl oluyor?
ben bunu hiç anlayamıyorum..
doğru zaman doğru iş mi? ne?

6 yorum:

  1. he ıste ben de bunu hep sorguladım ama cevapsız kaldım:)
    Aynı sey Hadise ve Ferhat Göçer için de geçerli, ne ara nasıl bırden bıre gozumuze sokuldular???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili annemahsustan,
      :)
      meşhur olmak nerede başlıyor?

      Sil
  2. leyla ile mecnun ve bir kaç sinemayla devam etmişti. zaafım var bu adama yıllardır, engel olamıyorum. nihayet tanıştım gazetecilik ünvanımı kendi emellerime kullanarak. harbiden doğru söylüyorlar, hakim değil bildiğin sakin bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili KIZILGIN,
      sesi çok etkileyici, zaafın olması çok doğal:)
      vauuv mesleği kullanmak! ne şanslısın!

      Sil
  3. ayrıca bi anda patlamasının sebebi sezen aksudan aldığı hakim bey parçası idi. yani yine sezen tuttu çıkardı bir yeteneği gün yüzüne. kadın bu konularda müthiş bir avcı. mehmet erdem hala her konuşmasında sezen aksuya minnettarlıgını dile getirir.

    YanıtlaSil