Salı, Mart 19, 2013

şöyle de güzel şarkılar dinlerdik lisede..



6 yorum:

  1. Thank you'nun yeri çok daha farklı kesinlikle benim de ortaokul yıllarıma denk geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Ebru,
      benim de orta okulun son demleri ve lise..
      ingilizce şarkı ezberlenilen zamanlar:)
      it's not so bad/ not so bad...

      Sil
  2. Life for rent var bir de...O zamanlar kasetini almıştım ve bir arkadaşım ödünç alıp kaybetmişti,bak hatırladım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      hakikaten ya ne tatlıydı dido..
      ahh ödünç alınıp geri gelmeyenler!!! en çok da kitap geri gelmeyince kızıyorum!!

      Sil
  3. geçen bz de eşimle şu şarkı güzeldi yok bu favorim falan diye baya bi dido günü yaptık :) akranların çoğu da seviyor sanırsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gungik,
      ne güzel denek gelmiş;)
      ilk gençlikte değer verdiklerimiz hep özel kalıyor sanırım..

      Sil