Çarşamba, Ağustos 28, 2013

bugünün şarkısı...



4 yorum:

  1. Merhaba,
    Uzun zamandır dinlememiştim, ne güzel oldu!
    Buraya uğramadan önce Yeni Türkü'den "Başka Türlü Bir Şey"i dinliyordum, ben de size onu öneriyorum:)
    Mutlu bir hafta sonu geçirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Engin Ergin,
      teşekkürler. onu da çok severim!
      hiç değerini yitirmeyen ne güzel şarkılar var...
      sizin de mutlu bir hafta sonu geçirmenizi dilerim;)

      Sil
  2. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok sevdim :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim...
    çok severim bu şarkıyı iyi geldi :))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Fatma Damyan,
      teşekkür ederim.
      ooo, izmir'den kucak dolusu sevgileri coşkuyla kabul ediyorum;)
      hemen bakıyorum bloğuna!

      Sil