Perşembe, Ağustos 01, 2013

kitaplar... iyi ki varlar...

bazen iyi gitmiyor hayat....
ne olsa mutlu olmazmışım gibi geliyor.
sonra küçük şeyler oluyor hayata bağlayan...
hızla gelen kitaplarım mesela...


altı kitap aldım evekitap'tan.
dördü alper canıgüz'ün. tatlı rüyalar'ı daha önce okumuştum, çok sevdiğim için elimde olmasını istedim.
biri velilerle çalışırken kullanmaya dönük olarak leyla navaro- gerçekten beni duyuyor musun.
diğeri de bloglarda sıklıkla karşıma çıkan ve çok merak ettiğim intihar dükkanı.

kitaplarım gelince, elimdeki kitabı hızla bitirdim ben de. taa 2011'de sahaf festivalinde almıştım labirent oyunları'nı. gayet ilgimi çeken kısa kısa makalelerden oluşan bir kitap. beyin ve insan psikolojisiyle ilgili olanların sevebileceği bir kitap. aklınızda bulunsun.

keyifli okumalar cümlemize;)

6 yorum:

  1. ne güzel kitaplar almışsın, ben son zamanlarda Alper Canıgöz'ü merak ediyorum daha önce kitabını okumadım, onun kitapları ile ilgili gelen güzel yorumları görünce merakım daha da artıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      tavsiye ederim. ben tatlı rüyalar'ı yeniden okudum;)
      geçen sene arkadaşımdan okumuştum, altını çizememiştim yani; öyle tadı olmuyor, "bir kez de kendi kitabım olarak okuyayim" dedim:D

      Sil
  2. kitap okumayı özlemişim :) tatil gireli kitapsız kaldım :) keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kimsecik,
      yaz insanın düzenini kaçırıyor di mi ama?
      uzun saatleri evde geçirdiğimiz güzel sonbahar, kış gelse de düzenimize kavuşsak;)

      Sil
    2. Ya gerçekten de öyle :)) Bozuldu tüm düzenim yeaa isyaaan :)

      Sil
    3. sevgili kimse,
      az kaldı!!!
      geliyor ayların en güzellerinden eylül ;)

      Sil