Pazar, Eylül 29, 2013

dünya çok güzel ve zalim!

yakın zamanda yazmıştım aslında; biraz tekrar olacak belki... 
ama bir de özen yula aracılığıyla anlatayım derdimi:
"bu dünyanın içkileri iç iç bitmiyor, sevgilileri sev sev bitmiyor, kitapları oku oku bitmiyor
o sebepten bu dünya çok güzel ve zalim."

zaman hiç yetmiyor...
saatler günler geçip gidiyor...
bu cümleleri, düşünceleri dilime dolamayı da hiç istemiyorum aslında; ama öyle...
siz nasıl yaşıyorsunuz, nelere nasıl yetişiyorsunuz?

bugünün şarkısı ile, modern çağın mozart'ıyla tanıştırayım bilmeyenleri. ilk defa dinledim ben; epey geç kalmışım:


keyifle dinleyiniz;)

2 yorum:

  1. Özen Yula ne güzel demiş. Benim de nasıl geçiyor bilmiyorum sanki boşu boşuna biraz da amaçsız gibi. Yapacak çok şey var başlayacak enerjim yok gibi. Belki de bu durağanlık şimdilik ihtiyacım, beni mutlu eden.

    Şarkıyı da gerçekten keyifle dinledim niye daha önce keşfetmemişim dedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      dediğin gibi, belki de ihtiyacın budur canım. bir de mevsim değişiklikleri biraz durgunlaştırabiliyor.
      keyifli dinlemeler& enerjik günler diliyorum ;)

      Sil