Çarşamba, Ocak 08, 2014

pepee pepee çok üzülüyorrrr:)

oldukça yoğun bir hafta geçiriyorum. bir yandan da -allah muhafaza- bu ara dillere dolanan grip salgınının eşiğinde gibiyim. 

(bu arada 0 bilimsel bir görüş olarak; ben grip salgınına inanmıyorum; yani her nedense kışın daha fazla hasta olunuyor ve çevresindeki pek çok kişiyi hasta görenler de "salgın var" demeye başlıyor ve yayılıyor gibi geliyor:))

hep böyle yoğun olduğum zamanlarda denk geliyor hasta olmalarım. belki de hasta olduğum için normal rutinim yoğun geliyor... bilmiyorum.
velhasıl battaniye, yatak, sıcak içecek, kitap akşamı bu akşam benim için; pek çoğumuz gibi...

arada da eğlenmek için video izliyorum.
gülmeseniz bile gülümseme garantili:)



mesleğim gereği, güncel çizgi film, oyun ve çocuk kitaplarına hakim olmam gerektiğini biliyor ve fakat maalesef bu konuda çok eksik hissediyorum...
belki anne olunca....

11 yorum:

  1. Yorgun olunan dönemlerde bağışıklık sistemi de genellikle zayıfladığından daha çabuk hasta oluyoruz.Şu ara ben de etrafımdan biliyorum sırayla hasta oluyor herkes :) meyve,bitki çayı ile desteklemek gerek bünyeyi, tabi ruhu da kitapla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      kesinlikle öyle olmalı, bünye bir tepki veriyor sanırım koşturmacaya...

      Sil
  2. oysa ben pepeden nefet ediyorumi bir dk bile izlemeye dayanamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili guguk kuşu,
      ben pek bilmiyorum. bir defa bir eğitimde cinsiyetçi yaklaşımından bahsedilmişti, gerçekten rahatsız ediciydi!
      yukarıdaki video gerçekten güldürüyor insanı ama:) güldürmek amaçlı olmasa da:)

      Sil
  3. aman bizim eve de gelmesin grip, bir çocuk, bir hamile derken hiç çekilmez valla :) Bu arada mesleğin ne??

    YanıtlaSil
  4. sevgili emreyle hayat,
    aman dikkat edin, çok can sıkıcı hasta olmak...
    ben psikolojik danışmanım, çalışma alanım da çocuklar.

    YanıtlaSil
  5. sevgili Mommyslifetime,
    teşekkürler. tabi gelirim;)

    YanıtlaSil
  6. hehe, sırada anne olmak var diyosun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deeptone,
      noooo! not yet:)
      du bakalım, daha evlilik fikrine bile yeni alışıyoruz:)

      Sil
  7. kışın bu hastalık olayı çok sinir bişi gerçekten de ya...

    bana göre hadise şöyle vuk-u buluyor: (naçizane fikrim işte, epey bi kafa yordum da bu meseleye kendi çapımda:) bi şekilde su yüzüne çıkan şu virüsler, kışın kapalı ortamların çok sık havalandırılmaması nedeni ile ondan ona ondan ona zincir şeklinde bulaşıp dolaşıp duruyorlar. sonra da gelsin şehir efsaneleri. her senenin virüsü de bir öncekinden daha feciiiiii, imdat, salgın vaaaar!!!

    sana da geçmiş olsun bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      :) mantıklı önerme.
      neyse ki geçti, cümlemize sağlıklı mutlu bir kış diliyorum.

      Sil