Cuma, Haziran 06, 2014

bekar son gün...

yarın evleniyorum a dostlar!
ne denir ne yazılır...
5 yılı aşkın süredir beraberiz hayatımdakisevgiliinsan'la. 
gayet doludizgin ve mutlu mutlu yaşarken, çevre baskısıyla "e artık aynı eve geçelim" diye düşünerek girdik bu işe açıkçası... yoksa bize göre, 5 yıldır aileyiz biz zaten...öyle yakın öyle önemliyiz birbirimiz için... bundan sonra bunu herkes bilecek işte...
çok mu realistim bir geline göre?

velhasıl, bana göre aslolan sevgidir.... 
onunla bir ömür mutlu ve huzurlu yaşayacağına gönülden inanarak resmi aile olma kararı almaktır. 
ötesi ise (nikah şekeri, davetiye, fotoğraf çekimi, gelin saçı, gelin ayakkabısı....) hep ayrıntıdır, dünyevidir ve kapitalisttir, modernitenin önümüze ihtiyaç diye sunduğu satın alınacaklardır.

sonuç olarak yarın akşam düğünümüz var. şu yazımda yazdığım gibi sadece nikahla yırtamadık maalesef... . ehh ben de elimden geldiğince eğleneceğim artık:) kendimi telkin ederim olmazsa gece boyunca "geçecek ezgi geçecek, sabah antalya'da güneşleniyor olacaksın!" :D

*** yine de "heyecan yok" desem yalan olur. o zaman yeni keşfettiğim mantra müzikleri ile beraberce rahatlayalım mı;)






20 yorum:

  1. Tebrik ediyorum Ezgicim. Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Culturella,
      teşekkür ederim canım;) amin cümlemize!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sevgili Mert Koyutürk,
      teşekkür ederim;)

      Sil
  3. tebrikler, mutluluklar!
    herkesin tecrübesi kendine ve farklı ama düğün de, o günkü heyecanım ve her şey de benim için çok güzel ve zevkliydi. o günü yine yaşamayı çok isterdim. günün yıldızı olmanın, sevgiye boğulmanın tadını çıkar!
    ve evlilik de zevkli, hele ki çok sevdiğin biriyle. her gün çoğalan mutluluklarınız olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Dudu,
      güzel dileklerin için teşekkür ederim, sana da sevdiğinle nice nice mutlu zamanlar dilerim;)
      düğün deneyimimi yazacağım;)

      Sil
  4. Ben de kendi düğünümle ilgili hiç bir şeyle ilgilenmemiştim sadece gidip çok eğlenmiştim.Evlilik güzel şey kutlarım sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Yeraz,
      evlilik evet şimdiden hoşuma gitti:)
      düğün de güzeldi, yazacağım en yakın zamanda;)

      Sil
  5. heeeey negüzeeeel oleeeey :)

    YanıtlaSil
  6. tebrikler!!! akisina birak gitsin eminim cok egleneceksin :)
    Mutlulugunuz artarak devam etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Gulcin,
      akışına bırakmak evet, en güzeli o;)
      teşekkür ederim, amin cümlemiz için;)

      Sil
  7. Nekadar önemli bir olay insanin hayatinda, nekadar heyecanli bir gün.... hep duygulanirim evlenenleri görünce...hayatinin önemli bir bölümü bitiyor ve bir baska önemli dönem basliyor .

    "Bekarken" diye baslayan cümleler kuracaksin artik:) Dilerim (benim bir kac sene öncesine kadar yaptigim gibi) "evliyken" ya da "bosanmadan evvel" gibi cümleler hic kurmazsin. Bir ömür boyu mutlu olursunuz insallah, bunu yürekten diliyorum... ve tebrikler!:)

    Selamlar, sevgiler
    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili EQ/ Ayse,
      hakikaten hayatımda yeni bir dönem başladı!
      çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

      Sil
  8. Bende ne dügün nede gelinlik giymek istemistim,birde tutturdum ,ama baktim üzülüyorlar evet dedim,simdi ise dügün dernek isleri hala gereksiz olsada hosuma gidiyor,size ömür boyu mutluluklar dilerim,sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Bir Terazi Kizi,
      evet ben de bu süreçte ne yaptıysam annem mutlu olsun diye yaptım açıkçası. yoksa hiçbir ayrıntı için hevesli değildim. ama fena da olmadı hani;)

      Sil
  9. Bir ömür boyu mutluluk sağlık ve huzur eksik olmasın yuvanızdan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bir hayal kur,
      ne güzel dilek!
      teşekkür ederim, amiin, herkesin yuvası mutlu ve huzurlu olsun inşallah!

      Sil
  10. inan ki, herkes olmasa da pek çoklarımız (kendimi de dahil ediyorum elbette) bu konuda seninle aynı fikirleri taşıyor da olsak, ya anne-babalarımızın o en büyük "mürüvvet hayalleri" için ya "elalem" (ah sen ne büyük bir güçsün!!!) için, ya da ne biliim başka başka bişiler yüzünden buluverdik kendimizi o düğün salonunun içinde :)

    Roman havaları, Ankara'nın Bağları, Damat Halayı... ve diğerleri çalarken koskoca gelinlikle oradan oraya savrulan bir gelin ile iki dirhem bir çekirdek bir damat ;) Ve de assolist süsü verilen gelin ve damadın yakınları ;)

    Onca telaş, koşmaca, stres, yorgunluk, heyecan... Herşey olup bitiverdi di mi? İnsanın inanası gelmiyor ama öyle, artık inanabilirsin.

    Bir de fazla sorgulamaya gerek yok, aile kurmak güzel bişey. (çok kereler konuştuğumuz gibi adamlar bulmuş ;) bize noluyo?)

    Şimdi siz birçok çiftten daha özelsiniz. Bu hafta tatilinizin tadını çok iyi çıkarın. Bir balayı daha yok ona göre :))

    Bir de şunu gönülden dilerim canım,
    Mutluluğunuz her geçen gün, ay, yıl artarak koskocaman olsun inşallah!

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      ne güzel betimlemişsin düğün gecesini:)
      evet oldu bitti, balayı bile bitti:(
      aynen aynen "evlilik şart mı" sorgulamasını çözdüm galiba; hala görüşüm şart olmadığı yönünde, ama bir haftalık deneyimime göre fena da değil:D
      güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, aminn senin de yuvan daha da mutlu olsun her geçen gün ay yıl!

      Sil