Pazartesi, Kasım 23, 2015

seve seve ölürüm senin için

geçtiğimiz hafta sonu izmir'e, ailemin yanına, gittim.
uzun yıllardır hiç dizi izlemeyen biri olarak onlarla birkaç dizi izleme fırsatım oldu.
dizi izlememe meselesi de, karşı olduğumdan falan değil, haftalık rutinimizin koşturmacalı olmasından öyle bir zamanı hiç bulamamaktan, çoğu zaman evde televizyonu açmaya gerek olacak kadar zaman olmamasından kaynaklanıyor esasen...
velhasıl, annemlerle izlediklerimden birini oldukça başarılı buldum: poyraz karayel.
hakikaten kaliteli bir yapım hissi verdi.
ve her şeyden önce, çok güzel  şarkılar çalıyor dizide ara ara.
bu güzel şarkılardan biri de eski 45likleri anımsatan bu güzel jehan barbur şarkısı idi:


severek dinlemeniz dileğiyle :)

6 yorum:

  1. dizi izleyemeyen biri olarak ben de ara sıra poyraz karayel'e denk gelip izliyorum. kaliteli bir yapım olmasının yanı sıra oğuz atay'ın tehlikeli oyunlar isimli efsanevi kitabından sık sık alıntılar yapılıyor. dizideki albay karakteri, oğuz atay'dan esinlenilmiş, çok da iyi olmuş. poyraz ise hikmet'e çok benziyor. en sevdiğim kitaptan alıntıların ekranda olması harika. eğer kitabı okuduysanız diziyi bir de bu gözle izlemenizi öneririm. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kağıt faresi,
      aa evet, onu yazmayı unutmuşum bak! teşekkürler hatırlatma için.
      benim izlediğim bölümde de "albayım" göndermesi vardı.
      tehlikeli oyunlar'ı okumadım ne yazık ki... ama oyunu izledim iki defa izledim. hikayeyi oradan biliyorum. yazmıştım hatta;)
      http://pinkket.blogspot.com.tr/2010/12/seyyar-sahne-tehlikeli-oyunlar.html
      http://pinkket.blogspot.com.tr/2014/01/2014unuzu-nasl-alrdnz.html
      ve bugün poyraz karayel günü!!!:)

      Sil
  2. evet oyun şahaneydi ben de 3 kere izledim :) bu haftaki bölümü kaçırdım ben yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kağıt faresi,
      ben de kaçırdım, misafirim vardı. bu hafta izleriz inşallah;)

      Sil
  3. merhaba ezgicim, ben bağcılar rehber öğretmenler tayfasından mesude:) ara ara bakıyorum bloguna:) bu şarkıyı paylatığını görünce yazmadan edemedim. bu şarkı ilk -sanırım- 2008 yazında "cesaretin var mı aşka?" diye bir yaz dizisinin jeneriğiydi. o ara acayip sevmiştim ve ezberlemiştim.hala arada arada açıp dinlerim. çok sevildiyse demek, başka dizilerde de kullanmışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mesude,
      canım merhaba:) sen de yazıyordun bir ara, devam ediyor musun?
      aa o diziyi hiç bilmiyorum. o kadar eski mi yani bu şarkı? ben de duyar duymaz bayıldım. eski şarkılar tadında harika bir şarkı;)

      Sil