Perşembe, Mart 03, 2016

2016 şubat ayı kitaplar (1)

frankenstein
uzun zaman bir korku hikayesi olarak bildim frankenstein'ı. hiçbir filmini izlememiştim oysa.
3 yıl önce ablam okumuştu ve çok beğendiğini dile getiriyordu sıklıkla.
en son sömestrda izmir'e gittiğimde, artık okumam için elime tutuşturdu adeta:) el mecbur okudum ben de:)
eee tevekkeli, "ablalar hiç yanılmaz"...


başlar başlamaz, son derece sıradışı ve sürükleyici bir romanın içinde buluverdim kendimi...
hele ki yazıldığı dönemi de hesaba katarsak, çok başarılı bir kurgu bana göre.
alt metinleri okumaya çalıştığımızda, kitabın psikolojik ve hatta felsefi pek çok düşünce barındığını görebiliyoruz.
beni en çok etkileyense, sıklıkla düşündüğüm bir mesele olan "kendisine ne oluyor da insan kötü biri oluyor" sorusuna cevap verir nitelikte oluşu hikayenin...
sonra, yalnızlığın, toplumdan dışlanmanın acısı...

velhasıl okuyun, okutun efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder