Cumartesi, Aralık 29, 2018

2019’a girerken- Yeniyıl Kararları

Yılın son günleri malum. ‘Nasıl bir 365 gün yaşadım’ı değerlendirme zamanı.
🌱🌱🌱🌱🌱
Bu yılın en büyük armağanı, hiç şüphesiz, çalışmaya ara verip seyahate çıkmak oldu.
Benim için müthiş, ama ‘herkes yapsın dünyanın en güzel şeyi’ falan da değil. Bunu ballandıra ballandıra pazarlayıp satmak istemiyorum...
Takdir edenlere çok teşekkür ederim, benzer hayali paylaşanların daha güzelini yaşamasını dilerim, eleştirenlere de kendi hayatına bakmasını salık veririm 😄
🌱🌱🌱🌱🌱
Ben ve eşim hayal ettik -hiç unutmuyorum o günü- (burası şans kısmı), 3 yıl bunun için para biriktirdik, sabrettik (burası da emek). Sadece ‘çok şanslı’ olduğumuz için gerçekleşmedi yani hayalimiz... İkimiz de mezun olduğumuzdan beri (22 yaşımızdan bu yana) bilfiil çalışıyoruz ve hep hesaplı yaşadık.
Düğünümüzün (yemeksiz, alkolsüz mü😱), gelinliğimin (tasarım değil, olacak şey mi 😱), evimizin, mobilyamızın (salon takımı yok😱), beyaz eşyamızın (bekarlıktan kalanlar mı😱), genel olarak yaşam tarzımızın mütevaziliğini ‘ucuzcu’, ‘cimri’, ‘özenilmemiş’ bulanları hep sezdik (bazen cüret edip açık açık söylediler zaten) ve hep görmezden geldik. Çünkü bizi satın almak mutlu etmiyordu, biliyorduk. Eşyalarla mutlu olanlardan üstün olduğumuz için değil, sadece böyleydi bu...
🌱🌱🌱🌱🌱
Velhasıl, bu yılın en temel öğretisi de şu oldu;
“İçinde Bulunmadığınız Bir Durumu Yargılamayın” (sözü sevgili arkadaşım @semragulustan da görmüştüm 💛)
Kendim müdaheleden, kararlarımın anlamaya çalışılmadan değersizleştirmesinden çok rahatsızlık duyuyorum. Bunu kimseye yapmamak için özel bir çaba göstereceğim ben de yaşamımın geri kalanında...
Herkesin farklı hikayesi, farklı hayalleri olduğunun bilincinde olmaya çalışacağım her sözümde, her davranışımda.
🌱🌱🌱🌱🌱
Şimdiden herkese gönüllerindekine kavuşacakları bir yeni yıl dilerim💛


2 yorum:

  1. Merhaba,
    Uzun zamandır blogları, bu arada sizin bloğu da takip edemedim. Elbette çok şey kaçırmışımdır.
    İnşallah yeni yılda, yeni bir heyecanla bloglarınızdan yararlanmaya çalışacağım.
    Her gününüzün yeni olmasını, her anınızın mutlulukla dolmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sabahattin Gencal,
      Çok teşekkür ederim.

      Sil