Pazar, Aralık 05, 2010

kpds

kpds'ye girdim bugün. sorumluluk sahibi ve kurallara uyan biri olarak, pazar pazar saat 8:30'da (sınavdan 1 saat önce) istanbul üniversitesi avcılar kampüsündeydim. lakin, sınav giriş belgemin arkasında yazanları okumaya hiç yeltenmediğimden, çantamla gittim sınav yerine. gel gör ki, yoğun güvenlik önlemleri nedeniyle, girişte saat, küpe, çanta, cüzdan neyin her şeyimizi masaya bıraktırdılar.
sonra, sınav olacağım salona girip yerime oturduğumda karşılaştığım manzara, beni pek bir duygulandırdı. sevgili ösym, bir anne titizliği ve sevecenliğiyle (!) hepimize 2 adet 2,5b kalem, 1 adet silgi ve kalemtraş, 1 peçete ve 3 adet okaliptüslü olipsten oluşan sınav paketçiği hazırlamıştı!
ve saat 9:30'da üç saatlik cebelleşme başladı. -girenler bilir- homeros ve küresel ısınma konularına ağırlık verilmiş 100 soruyu 3 saatte zar zor yetişitirerek bir ösym sınavını daha geride bırakmış oldum.
sınav paketçiğim de yanıma kar kaldı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder