Çarşamba, Haziran 08, 2011

öğrencilere göre, psikolojik öğretmen. babaanneme göre, hem doktor hem öğretmen:)

arkadaş ortamlarında, yeni tanışmalarda, kuaförde vs. "nerede çalışıyorsun?" diye sorulduğunda, "okulda" demez hiçbir öğretmen. mesleğini söyler, "öğretmenim" der...
okul bir "iş yeri" değildir zira...
bizim durumsa biraz karışık olduğundan "bir devlet okulunda psikolojik danışmanlık yapıyorum" gibi uzun cevaplar verilir genelde. yetmez hatta, daha da açıklanır...
biraz da, iş durumumu ve mesleğimi netleştirebilmek için, "değişiklik iyidir" dedim ve tayin istedim. okulda değil rehberlik araştırma merkezinde çalışacağım artık.
vatana millete hayırlı olsun;)

2 yorum:

  1. Durumu iyi ozetlemissin. Bir gazetenin kose yazisinda yaziyordu, bir meslek -ci eki turetilmisse sonradan uydurulmustur, reklamci, pazarlamaci, firinci, borsaci....:) Ama bazi meslekler vardir omur boyu modasi gecmez yaziyordu.Ogretmen, doktor, avukat....:)Iste bu durumdan galiba okulda calisiyorum demek yerine meslek adi soyleniyor. Bu arada yeni degisikligin de hayirli olsun canim

    YanıtlaSil
  2. sevgili lulu,
    iyi tespitmiş:)
    teşekkür ederim canım iyi dileğin için, ben de öyle umuyorum;)

    YanıtlaSil