Salı, Temmuz 26, 2011

ben kendim

kendimle ilgili yeni bir farkındalığım oluştu son günlerde.
hayatımdakisevgiliinsan kadar olmasa da, ben de kontrollü bir insanım galiba.
örneğin, hayatımda bir kere bile televizyon karşısında/ klima karşısında/ ışıkta/ ters bir pozisyonda uyuyakalmışlığım yoktur. baktım gözlerim kapanıyor, kalkar kaparım elektrikleri, tıpış tıpış yatağıma giderim, keyifle uyurum.
sonra, mesela -hani çoğu kadın öyle yaptığını iddia eder ya- hiç öyle alışverişte kendimi kaybetmişliğim yoktur. mantıklı, makul bir alışveriş tarzım vardır. evet sık sık yaparım, ama, uygun alırım.
hiç kimseyi, bir tepkimle, bir sözümle zor durumda bırakmışlığım da yoktur.
ne olursa olsun, günü rezil etmeyeyim diye, kendimi sıkıp sıkıp ağlamamaya zorlamışlığım da çoktur mesela...

4 yorum:

  1. Okurken beni anlatmissin dedim. Hele televizyon karsisinda uyumama durumunu insanlara anlatamiyorum. Nasil uyuyakalmazsin diyorlar. Olmuyor iste, uykum gelmisse mars mars yatak durumu var ben de:)

    YanıtlaSil
  2. sevgili lulu,
    yalnız olmadığıma sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. Kışın televizyon karşısındaki kanepede uyumaya bayılırım.Ters pozisyonda uyumam ama rahatıma düşkünüm.Alışverişte kontrollüyüm.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. sevgili pembe kekik,
    kanepede uyumanın keyini hiç tatmadım ben:)

    YanıtlaSil