Salı, Temmuz 19, 2011

tesadüfler- volume 5

ara ara oluyor zaten de, bazen çok üstüste geliyor.
şaşıyorum.
bugün, işyerinde, yeni keşfettiğim güzel ve yararlı blog
http://yolunneresindeyim.blogspot.com/ 'da "murakami" ile tanıştım. ne yalan söyleyeyim, daha önce duymamıştım. yani, duyduysam da dikkatimi çekmemiş. velhasıl, not ettim "imkansızın şarkısı" ve "sahilde kafka" kitaplarını.
iş çıkışı da metroportta pek yakında vizyona girecek filmlere bakarken "imkansızın şarkısı" filmiyle karşılaştım! (5 ağustosta vizyona giriyor)
hoşuma gidiyor böyle tesadüfler...

4 yorum:

  1. tesekkur ederim ;)
    filmi sonraya birak once kitap derim ben ;)
    tanistiktan sonra gene yaz merak ederim

    YanıtlaSil
  2. umarım harf onaylatmayı kaldırırsın artık : ) konuyla alakasız biliyorum ama insan neredeyse yazmak istemiyor bu harf onaylatma nedeniyle : )

    YanıtlaSil
  3. sevgili serrose,
    blogunu gerçekten çok sevdim. blogunu şöyle tanımladım hatta:
    "gez ve kendini geliştir" :)
    okuma listem çok kabarık. umarım, en yakın zamanda okuyabilirim;)
    sevgili mine,
    yorumlarda harf onaylatma istendiğinin farkında değilim:)
    haklısın.
    bir bilene sorup kaldıracağım en yakın zamanda;)

    YanıtlaSil
  4. sevgili mine,
    sanırım hallettim;)

    YanıtlaSil