Perşembe, Ağustos 04, 2011

bir ramazan post'u da benden gelsin

benimki komikli ama.
(nur içinde yatsın) babamın bir anısı. babaannem anlatırdı ramazan bayramlarında toplaşıldığında...
babam, küçükken, özenip oruç tutmak istemiş bir ramazan ayında. hep beraber tutuyorlarmış işte böyle.
sonra, öğlen olmuş, babam başlamış "dayanamıyorum, dayanamıyorum" demeye. babaannem de teskin etmeye çalışıyormuş "dayan oğlum, sabret oğlum" diye.
derken, sonunda babam dayanamamış "ehh, bozuyorum, dayanamıycam" diyerek tuvalete koşmuş.
:)

7 yorum:

  1. Ahahahha süper bu fıkra gibi vallahi:))

    YanıtlaSil
  2. sevgili particle,
    :) bence de süper bi anı.

    YanıtlaSil
  3. Biz çocukken özenip de tutmak istediğimizde,ne zaman karnımız acıksak ya da susasak çocuk orucu bu kadar olur.Açabilirsin derlerdi:)

    YanıtlaSil
  4. sevgili pembe kekik,
    evet "çocuk orucu" diye bir şey vardı, sabahtan- öğlene:)
    sevgili deep,
    :)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli bir anı olmuş:) küçükken ben de çok heveslenirdim.sabah kalktığımda yüzümü yıkarken ağzıma su kaçar da orucum bozulur diye endişelenip yüzümü yıkamamak için direnirdim :D

    YanıtlaSil
  6. sevgili soluk,
    çocukluk güzel;)

    YanıtlaSil