Pazartesi, Ekim 17, 2011

araba kullananlar gerçekten insanüstü bence

eylül yaklaşırken, yeni yıl için hedefler koymuştum kendime hatırlarsanız.
hatırlamazsanız da ben hatırlatayım:) hem size hem kendime:
http://pinkket.blogspot.com/2011/08/planlar-planlar-bitmek-bilmeyen.html
teker teker uygulamaya koyuyorum kararlarımı.
harekete geçtiğim kararlarımdan biri ehliyet almak.
kursa yazıldım, cumartesi sınavım var hatta.
bugün de ilk direksiyon dersim vardı.
hayatımda ilk defa oturuyorum o koltuğa.
aman allahım! o ne zor bir şey ya!
inanın kendimi kasmaktan kollarım sırtım ve bacaklarım ağrımış.
hiç yapamayacakmışım gibi geliyor.
vızır vızır araba kullananları yürekten takdir ediyorum ve "darısı başıma" diyorum;)

5 yorum:

  1. Aaa Benim de sinavim var cumartesi ama hala direksiyon dersine baslamadik. Ayni anda bircok seye dikat etmek gerekiyor surerken ama kullandikca tum korku. Panik ortadan kalkiyor dert etme. Bazen benim de gozumde buyor ama biz de yapariz. Neyimiz eksik alanlardan. Diii mi ama??

    YanıtlaSil
  2. Benim de ehliyetim var ama araba kullanmayan gruptanim. Kendi arabami alinca ogrenirim diyorum. Ama yine de suan kullanmadigim icin bazen kendime kiziyorum. Iki kelimeyi bir araya getirip cumle kuramayan insanlarin araba kullandiklarini gordukce kesin ben de kullanirim diyerek kendi kendimi gaza getiriyorum:)

    YanıtlaSil
  3. kimse annesinin karnında öğrenmiyor, araba sürmeye başladıktan sonra en geç 1 ay içinde ne kadar basitmiş aslında diyeceksin :)

    YanıtlaSil
  4. ben de yazık ki trafiğe çıkma cesaretini gösteremeyenlerdenim...direksiyondan özel ders almam gerek ancak;heves yok işte sanırım tüm mesele bu...umarım hevesin ve gayretin devam eder...

    YanıtlaSil
  5. sevgili firari yolcu,
    başarılar diliyorum şimdiden;)
    aynen ya di mi ama, aynaya bak, vites değiştir, direksiyonu kıvır... hepsini aynı anda düşünmek ne zor yahu!
    sevgili Lulu,
    ben de öyle olucam. arabam yok zira. ancak alınca öğrenebilicem sanırım.
    haklısın sanırım biraz cesaretli olmak gerekiyor;) kimler kimler kullanıyor desene!
    sevgili hayalhanem,
    dediğin imkansız geliyor şu an! umarım bir gün olur:)
    sevgili özge,
    evet heves istek çok önemli bence de.
    her konuda olduğu gibi...

    YanıtlaSil