Çarşamba, Ekim 05, 2011

bakırköy belediye tiyatroları- yunus emre kültür merkezi


yunus emre kültür merkezi'ni seviyorum. huzur verici, rahat bir ortamı var. sadece yürüyüş yapmak ve sonrasında kafe'sinde kahve içip dinlenmek için bile ideal.
geçen sene, medeni hali kadın, gül'e ağıt ve tersine dünya'yı izledim. çok keyif aldım.
sezon açılmışken, "yolumu düşüreyim" diyorum yakın zamanda.
meraklısı için bu ayın programı:
aklı havada, şişman domuz, külhanbeyli müzikali ve dava.
bir de çocuk oyunları var tabi:
benim güzel pabuçlarım ve hoşu'nun utancı.

iyi seyirler efendim ;)

7 yorum:

  1. Aaa ben de buraya cok yakin oturuyorum ama gecen sene sadece Tersine Dunya, Akli Havada oyunlarini izlemistim. Ozellikle Akli Havada oyununu sevdim. Bir de ozel tiyatrolar geliyor buraya. Haldun Dormen'in Kibarlik Budalasi'ni da burada izlemistim. Gul'e Agit'in konusu itibariyle merak ediyorum. Aklima dusurdun. Yakinda bir tiyatro bileti alayim:)

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlısı izleyip bizle paylaşman dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. sevgili Lulu,
    aklı havada'yı izlemedim ben. bu sezon mutlaka izleyeyim o halde;)
    gül'e ağıt çok başarılıydı. umarım bu sene de oynar ve izleyebilirsin. ve tabi blogunda da paylaşırsın:)
    iyi seyirler diliyorum şimdiden.
    sevgili mine,
    izledikçe paylaşırım;)

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim aklima dusurdun resmen simdi oyunu izlemeye gidiyorum

    YanıtlaSil
  5. sevgili Lulu,
    :) sahi mi!
    yazı'nı bekliyorum o halde;)

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim iyi ki aklima dusurmussun. Oyun cok guzeldi.Yazdim da :) http://birazhayat.blogspot.com/2011/10/kulhanbeyli-muzikali.html

    YanıtlaSil
  7. sevgili Lulu,
    sevindim;)
    hemen bakıyorum yazına.

    YanıtlaSil